Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

96-97. Günümde Süreci Bilerek Bozmak

Koşullu Buyruk

Ay Yolcusu
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
21
Tepki puanı
41
Puanları
16
Arkadaşlar selam ben 17 yaşında liseli bir gencinizim. Yaklaşık 1-2 saat öncesinde nofapi bilerek ve isteyerek bozdum, bozdum gerçi ama insanın içerisinde normalde bi pişmanlık vs. olur bende o hiç olmadı sanki mantıklı bir karar vermişim gibi oldu çünkü nofap yaptığım günlerde yatağa girdiğim zaman aklım hep cinsellik peşinde durmadan hayal kurmalar yok şu kızla beraber olmak yok şunla şunu yapmak gibi abuk subuk hayaller kurup duruyordum. Artık buna bir son vermem gerektiğini düşündüm hayal etmemeye başladım fakat yine sonuç hüsran bende dedim ki eğer durmadan hayal kuracaksam, neverfaple geçen günlerimin boşu boşuna heba olduğunu düşündüm ve anlık karar verip bozdum ve bundan sonraki süreçlerimde daha da dikkatli olmayı çabalayacağım. Sizce yaptığım şey mantıklı bir seçim mi yoksa yanlış mı? Yorumlarınız benim için önemli başarılarınız daim olsun.

(Şunu da eklemek isterim arkadaşlar nofap'i p*rn* izleyerek bozmadım.)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Herakles

Stajyer Moderatör
Yardımcı Moderatör
Katılım
2 Eki 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
175
Puanları
48
Yaş
25
Dostum süreçte kazandığın enerjiyi farklı bir olaya harcamanı tavsiye ediyorum. Bu gerçekten yönlendirilmesi mecburi derecede büyük bir enerji. Daha 17 yaşındasın gelişim çağındasın, mutlaka ve mutlaka süreçle birlikte spora başla. Eğer ki gün içinde enerjini doğru şekilde harcarsan aklına bu tarz düşünceler gelmeyecektir. Gelse dahi rahatsızlık verecek düzeyde olmayacaktır. Önümüzde uzun bir yaz mevsimi var. İmkanın varsa yüzme, yoksa herhangi bir spor salonuna gidip antreman yapmanı öneririm. Çok uzun bir sayıya ulaşmışsın bunun için de tebrik ederim. Başa sarma, kaldığın yerden daha güçlü şekilde devam et. Bu günler senin için biraz tehlikeli. Başarılar dilerim
 

Koşullu Buyruk

Ay Yolcusu
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
21
Tepki puanı
41
Puanları
16
Enerjiyi başka bir yere yönlendirin diyorsunuz fakat bunu tam olarak nasıl yapacağız söylemiyorsunuz. Ayrıca o his gelince zaten hiçbir şey yapasınız gelmiyor.
Ben vermek istediği mesajı anladım spora yazılmak olur spora yazılmasam bile kısacası eğer vaktini dolu dolu geçirirsen aklına hiç birinin gelmeyeceğinden bahsediyor
 

Skirmisher

Ay Yolcusu
Katılım
28 Şub 2022
Mesajlar
27
Tepki puanı
70
Puanları
16
Yaş
21
Konum
Memory Palace
Enerjiyi başka bir yere yönlendirin diyorsunuz fakat bunu tam olarak nasıl yapacağız söylemiyorsunuz. Ayrıca o his gelince zaten hiçbir şey yapasınız gelmiyor.
Bunun kesin bir yolu ne yazık ki yok. Olsaydı zaten Nofap böylesine zorlu ama başardığında seni Tanrı katına çıkartan bir şey olmazdı. Kendim bir mezun olarak konuşayım, krizlere yenileceğini hissettiğinde belli bir süre nefes al ver ve kendi içine dön, bunun senden neler götürdüğünü ve biriken enerjinin birikmesi neticesinde neleri başarabileceğini düşün. Umut Bural'ın nefret yöntemi var, aynı zamanda çoğu psikolog ve Red Pill gibi akımlar içinizdeki duyguyu, dürtüyü ve öfkeyi kontrol etmenin ve bir işe kanalize etmenin öneminden bahsediyor.
 

BeyazBuyu

Jüpiter Yolcusu
Katılım
12 Ara 2021
Mesajlar
129
Tepki puanı
275
Puanları
84

Herakles

Stajyer Moderatör
Yardımcı Moderatör
Katılım
2 Eki 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
175
Puanları
48
Yaş
25
Enerjiyi başka bir yere yönlendirin diyorsunuz fakat bunu tam olarak nasıl yapacağız söylemiyorsunuz. Ayrıca o his gelince zaten hiçbir şey yapasınız gelmiyor.
Gayet net yazmıştım fakat senin için biraz daha açayım dostum; hayatı daha dolu dolu yaşamak adına hepimizin yapacağı şeyler farklıdır. İleride olmak istediğimiz kişi her kimse, hangi statüdeyse, hedefimize göre çalışmalar yapmamız gerekiyor.

Enerjini ekranın karşısında mast yaparak harcamaktansa, gerek üniversite sınavına hazırlanarak, gerek güzel bir yerde staja başlayarak veya dengeli beslenip düzenli spor yaparak değerlendirmelisin. Ben orda arkadaşımıza sadece spor kısmından bahsettim. Çünkü spor disiplin ve irade işidir. Eğer bunu başarabilirsen, beyninin sana koyduğu engeller bir bir ortadan kalkar. Kısacası özgüvenin yerine gelir. Beğendiğin o kızla gidip konuşacak cesareti bulursun kendinde. Kendini geliştirmek adına bir şeyler yapmak istersin. Kendinin en iyi versiyonu olursun.
 

Bratislaw

Ay Yolcusu
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
31
Tepki puanı
66
Puanları
21
Ben şunu söylemek istiyorum. Tamam kendimizi geliştirelim boş vakitlerimizi dolduralım faydalı işler yapalım. Zaten böyle yapılınca aklımıza gelmiyor fap yapmak. Burasına kadar sorun yok.
Ama hayat her zaman böyle yoğun ve koşuşturmalı geçmiyor. Hele ki şehir hayatında. İllaki boş vaktimiz oluyor ve ne zamanki boş bir vakitte olalım bu illeti yapıyoruz.
Bu boş anlarımızda yapmazsak eğer zaten hiç bir zaman yapmayız.
 

Koşullu Buyruk

Ay Yolcusu
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
21
Tepki puanı
41
Puanları
16
Ben şunu söylemek istiyorum. Tamam kendimizi geliştirelim boş vakitlerimizi dolduralım faydalı işler yapalım. Zaten böyle yapılınca aklımıza gelmiyor fap yapmak. Burasına kadar sorun yok.
Ama hayat her zaman böyle yoğun ve koşuşturmalı geçmiyor. Hele ki şehir hayatında. İllaki boş vaktimiz oluyor ve ne zamanki boş bir vakitte olalım bu illeti yapıyoruz.
Bu boş anlarımızda yapmazsak eğer zaten hiç bir zaman yapmayız.
Dostum bence boş zamanlarında sadece mastürbasyon aklına geliyorsa sıkıntı sende bilgisayar varsa mesela oyunlar oynayabilirsin, istediğin tür kitap okuyabilirsin, film ve dizi izleyebilirsin herkesin boş vakti oluyor zaten onları pmo ile değerlendirmen yerine benim dediklerim daha mantıklı olucaktır diye düşünüyorum.
 

I Stand Alone

Mars Yolcusu
Katılım
19 Nis 2022
Mesajlar
95
Tepki puanı
145
Puanları
43
Yaş
19
Bir daha asla geri gelmeyecek olan zaman su gibi akıp geçiyor daha ne kadar süreç bozacaksın ? 1-2-3-4-5....99 ? Bazı şeyleri ciddiye almazsanız bundan 10 yıl sonra yine foruma konu açacak durumda olacaksınız. Gidin kendinize bir meşgale bulun bu bir iş olabilir veya hobi ve görüceksiniz bir şeylerle uğraşınca aklınıza 31 çekmek gelmeyecek.
 

Koşullu Buyruk

Ay Yolcusu
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
21
Tepki puanı
41
Puanları
16
Bir daha asla geri gelmeyecek olan zaman su gibi akıp geçiyor daha ne kadar süreç bozacaksın ? 1-2-3-4-5....99 ? Bazı şeyleri ciddiye almazsanız bundan 10 yıl sonra yine foruma konu açacak durumda olacaksınız. Gidin kendinize bir meşgale bulun bu bir iş olabilir veya hobi ve görüceksiniz bir şeylerle uğraşınca aklınıza 31 çekmek gelmeyecek.
Güzel bir motivasyon yazısı olmuş teşekkürler
 

Lazkopat

Emektar Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
809
Tepki puanı
1,076
Puanları
160
Yaş
18
(Şunu da eklemek isterim arkadaşlar nofap'i p*rn* izleyerek bozmadım.)
Bu kısım diyeceklerimi biraz değiştiriyor.
Sizce yaptığım şey mantıklı bir seçim mi yoksa yanlış mı? Yorumlarınız benim için önemli başarılarınız daim olsun.
Mantıklı bir seçim. Bazı arkadaşlarımız bunu dememe belki şaşırabilir. Ama mantıklı seçim.
bende o hiç olmadı sanki mantıklı bir karar vermişim gibi oldu çünkü nofap yaptığım günlerde yatağa girdiğim zaman aklım hep cinsellik peşinde durmadan hayal kurmalar yok şu kızla beraber olmak yok şunla şunu yapmak gibi abuk subuk hayaller kurup duruyordum.
Çünkü mantıklı bir karar vermişim gibi oldu demişsin zaten. O zaman buraya gelip konu açmana dahi gerek yok. Ancak aklına hep cinsellik geliyor diye mastürbasyon yapmana gerek yoktu. 18 yaşından küçüksün belki yasal olarak cinsel ilişki yaşayamayabilirsin. Ama bir kız arkadaş edinebilirsin ya da daha iyisi geleceğin ile ilgili hayal kurabilirsin. Mesela diğer arkadaşlar cinsel enerjinizi işinize yönlendirin demiş doğru. Ancak ondan öncesi ne istediğinizi bilmek ve hayal kurmak. Rotasız gemiye rüzgar yardım etmez diye bir söz vardı. Çok doğru. Eğer senin bir hayalin yoksa ister 100 gün neverfap yap ne işine yarayacak? Öyle değil mi? Bu hedefi ya da hayali de sen bileceksin. Ha hayalin yoksa bile bir kız arkadaş edinmek senin için şimdilik idare ederdi. Yani mastürbasyon yapmana gerek yoktu. Umarım dediklerimi anlamışsındır. Başarın daim olsun.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst