Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Dopamin Canavarı'nın Spastik Günlüğü

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
GÜN 1: BÜYÜK HAYALLERİN BÜYÜK BEDELLERİ VARDIR

430 günlük sürecimi bozduktan sonra 20 günlük sürecimi de bozdum. 430 günlük süreçte ilk 1 hafta kolay modda gittikten sonra zor modda devam etmiştim.20 günlük süreç de zor moddu. Şimdi ise monk modda başlıyorum. Hedefim şu an için 180 gün. Her gün müsait olduğumda bu günlüğe olan biten şeyleri yazacağım. Başlıyoruz :D
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
GÜN 2: PMO'YU BIRAKARAK FEDAKARLIK YAPMIYORSUNUZ, ESARETTEN KURTULUYORSUNUZ

Sadece 1 kriz atlattım onu da basitçe yendim. Son günlerce zaten yapmadığım için (ki 430 günlük süreçten sonra da etkili) rüya görmeye başlamıştım. Önceden rüyalarımı hatırlamıyordum ya da görmüyordum. Son günlerce kabus olmayan rüyalar görüyorum hep. Durum iyiye gidiyor. Rüyalarım genelde cinsel içerikli olmuyor. Ancak şöyle bir durum var ki yatağa 1:30 gibi girmeme rağmen ancak sabah 5'e doğru uyuyabildim. Telefona bakmadım, masturbasyon yapmadım, sadece yattım. İşe yaramadı. Ezanı bile duydum. 1 gibi uyanabildim bugün. Onun dışında hiç şeker tüketmedim. Yemek olarak sadece protein aldım. Sabah ise siyah çay ile beypazarı kurusu yedim. Gün içerisinde böyle idare edeceğim biraz az yiyeceğim. Akşam önemli bir gelişme olursa bu başlığa cevap olarak yazacağım. 2 gün sonra üniversite sınavım var ve heyecanım 0. Herhalde bu durumla ilgili. Son günlerde kızı stalklıyorum başka bir şey yapmıyorum sosyal medyada. Sadece neverfap forum ve ders videoları.
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
GÜN 3: BUNALDIM ARTIK SÖZ YAZMAYACAĞIM

Zaten zor modda başarısız olan ben direkt monk modla başlayınca rüyalarım etkileniyor tabi. Son günlerde rüyalarımın içeriği genelde cinsellik içerebiliyor. Bu arada psikolojik midir bilmiyorum ancak rüyalarımın sayısı arttı. Bir gecede 3 rüya görebiliyorum ve uyanınca hepsini hatırlıyorum. Gün 2’de hiç kriz gelmedi. Bugün de aynı şekilde hiç kriz gelmedi. Gelirse göreceği var zaten :) Üniversite sınavından sonra yeni bir dil öğreneceğim ancak bu yeterli değil, günümün içerisinde zamanımı doldurmayı öğrenmem gerekecek. Şu ana kadar sadece derslerle idare ettim çünkü.

430 Günlük zor mod sürecimde rüya durumu böyle değildi. Yani cinsel içerikli rüya vardı ancak böyle üst üste kaliteli rüya gördüğümü hatırlamıyorum. Ancak sabahları çok zor uyandığımı fark ettim. 1 haftanın sonunda enerjinin gelmesiyle sorunun çözüleceği düşüncesindeyim. Şu anda olumsuz giden tek şey kız meselesi konusunda düşünüyor olmam sanırım, sınava kadar bekleyemedim gitti. Çalışmamı çok etkilemiyor neyse ki, depresif değilim. Aksine bu konuda kendime güveniyorum. Sınavlarım bitince forumdaki diğer arkadaşlara katkısı olabilir diye 430 günlük sürecimin günlüğünü yayınlayacağım. Tabi el yazısı olduğu için sadece farklı sayfaları yazacağım. Mesela ilk 30 günün tamamı, 8. hafta, 12. hafta, bozmadan önceki son 30 gün gibi. Belki fark etmediğim hatalarımı söyleyenler olabilir. Kesinlikle söylemeliyim ki eğer boş durmuyorsanız monk mode çok kolay, aklınıza gelmiyor. Sadece foruma giriyorum ve günde 2 dakika rutin stalkımı yapıyorum :D

Ha bir de afedersiniz hayvan gibi yemek yiyordum, insanlaştım. Bu benle alakalı :D

Neyse kriz gelirse yazarım nasıl atlattığımı.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
GÜN 3: penisILDIM ARTIK SÖZ YAZMAYACAĞIM

Zaten zor modda başarısız olan ben direkt monk modla başlayınca rüyalarım etkileniyor tabi. Son günlerde rüyalarımın içeriği genelde cinsellik içerebiliyor. Bu arada psikolojik midir bilmiyorum ancak rüyalarımın sayısı arttı. Bir gecede 3 rüya görebiliyorum ve uyanınca hepsini hatırlıyorum. Gün 2’de hiç kriz gelmedi. Bugün de aynı şekilde hiç kriz gelmedi. Gelirse göreceği var zaten :) Üniversite sınavından sonra yeni bir dil öğreneceğim ancak bu yeterli değil, günümün içerisinde zamanımı doldurmayı öğrenmem gerekecek. Şu ana kadar sadece derslerle idare ettim çünkü.

430 Günlük zor mod sürecimde rüya durumu böyle değildi. Yani cinsel içerikli rüya vardı ancak böyle üst üste kaliteli rüya gördüğümü hatırlamıyorum. Ancak sabahları çok zor uyandığımı fark ettim. 1 haftanın sonunda enerjinin gelmesiyle sorunun çözüleceği düşüncesindeyim. Şu anda olumsuz giden tek şey kız meselesi konusunda düşünüyor olmam sanırım, sınava kadar bekleyemedim gitti. Çalışmamı çok etkilemiyor neyse ki, depresif değilim. Aksine bu konuda kendime güveniyorum. Sınavlarım bitince forumdaki diğer arkadaşlara katkısı olabilir diye 430 günlük sürecimin günlüğünü yayınlayacağım. Tabi el yazısı olduğu için sadece farklı sayfaları yazacağım. Mesela ilk 30 günün tamamı, 8. hafta, 12. hafta, bozmadan önceki son 30 gün gibi. Belki fark etmediğim hatalarımı söyleyenler olabilir. Kesinlikle söylemeliyim ki eğer boş durmuyorsanız monk mode çok kolay, aklınıza gelmiyor. Sadece foruma giriyorum ve günde 2 dakika rutin stalkımı yapıyorum :D

Ha bir de afedersiniz hayvan gibi yemek yiyordum, insanlaştım. Bu benle alakalı :D

Neyse kriz gelirse yazarım nasıl atlattığımı.
arkadaşlar ben oraya sıkılmak kelimesini penisILDIM yazdım, ayrıca klavyemde oto düzeltme de yok. Düzenlemeyi denedim ama hep o kelime penise dönüşüyor. Bir moderatör yardım ederse sevinirim
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
Bugün 25 Haziran 2021, Cuma. Yarın üniversite sınavı var, son denememi çözeceğim TYT'den. Zaten sınav sürecinin bitmesi bende hem bir heyecan yaratıyor hem de garip bir huzur var, bundan dolayı zaten istesem de PMO aklıma bile gelemiyor. Yazacak bir şey yok, çünkü zaten bugün özel bir gün olduğu için aklıma bile gelmez. Bu yazıyı okuyan varsa dualarını eksik etmesin :D Sınavda ölersem cenazeme bekliyorum. (şaka şaka iyi geçecek zaten)
 

Tıp Fakültesi

Jüpiter Yolcusu
Katılım
26 Ağu 2020
Mesajlar
158
Tepki puanı
225
Puanları
64
Bugün 25 Haziran 2021, Cuma. Yarın üniversite sınavı var, son denememi çözeceğim TYT'den. Zaten sınav sürecinin bitmesi bende hem bir heyecan yaratıyor hem de garip bir huzur var, bundan dolayı zaten istesem de PMO aklıma bile gelemiyor. Yazacak bir şey yok, çünkü zaten bugün özel bir gün olduğu için aklıma bile gelmez. Bu yazıyı okuyan varsa dualarını eksik etmesin :D Sınavda ölersem cenazeme bekliyorum. (şaka şaka iyi geçecek zaten)
Allah yardımcın olsun.
TAKILDIĞIN SORUYU DİREKT GEÇMEYİ UNUTMA!
 

Invictus

Ay Yolcusu
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
27
Tepki puanı
45
Puanları
16
Yaş
17
Bugün de herhangi bir kriz gelmedi, sanırım TYT heyecanından. Sorular aslında kolaydı ancak matematikte bazı sorular çok zaman harcayan tipten seçilmişti, yani zor olarak nitelendirilebilir. Yarına kadar krizin geleceğini sanmıyorum :)
Herkesin matematik konusunda yorumu aynı.Kafaya çok takma bence zorsa herkese zor sonuçta.
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
YKS kafama takıldı... Kriz falan alışığım zaten bir süre daha sınavla ilgileneceğim gibime geliyor. Normalde girdiğim her denemede 110 civarı TYT, 70-75 AYT yapardım. Sınava girdim ve şimdilik TYT 98-99 görünüyor, AYT ise en iyi ihtimalle 65. Bakalım, her şeyi sıralama belirleyecek. Eğer bir şekilde başaramazsam 1 sene daha buradayım ancak acısını kötü çıkaracağım. Monk mode'dayken hazırlanırsam olacakları tahmin bile edemiyorum. 1 ay tatil yapacağım, belki sıkılırsam geometri çözerim o da zevkine. Sonra sonuçlara göre karar vereceğim. Sınavda gerçekten çok zor ve belirsiz sorular vardı, bir kısmı ise orta-ileri düzeydi. O zor sorularda takıldım. Neyse, yazacak bir şey yok.
 

Tıp Fakültesi

Jüpiter Yolcusu
Katılım
26 Ağu 2020
Mesajlar
158
Tepki puanı
225
Puanları
64
MaşAllah.Sınav öncesi netlerin gayet iyiymiş.Hedefin neydi ?
TYT 'n çok iyi.Ayt düşük gelmiş biraz.Ayt mata çok zor diyorlar.Klasik her sene "abi çok zordu ya "gibi bir şeyse çok fena gelmez sonuç.Ama eğer gerçekten son yıllara göre zor bir mat varsa ortada, o 65 net 70 netlere rahat tekabül eder.Ortaya da güzel bir netice çıkar.Hayırlısı olsun :)
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
MaşAllah.Sınav öncesi netlerin gayet iyiymiş.Hedefin neydi ?
TYT 'n çok iyi.Ayt düşük gelmiş biraz.Ayt mata çok zor diyorlar.Klasik her sene "abi çok zordu ya "gibi bir şeyse çok fena gelmez sonuç.Ama eğer gerçekten son yıllara göre zor bir mat varsa ortada, o 65 net 70 netlere rahat tekabül eder.Ortaya da güzel bir netice çıkar.Hayırlısı olsun :)
Teşekkür ederim. Bakalım her şey sıralamaya bağlı
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
Bazı eksik yerler var biliyorum, son 2 gündür o kadar yoğundum ki giriş yapamadım. Bu süreçlerde sınav bittiği için ve stresten olsa gerek onlarca kriz geldi aniden ancak kolayca üstesinden geldim. Bu hafta tekrardan güçlendireceğim kendimi çünkü krizler artıyor. Durum bu.
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
Hasta olduğum için bu aralar çok sık giremiyorum. 1 haftaya düzenli yazmaya devam edeceğim. Yorgun olduğum için kriz falan gelmiyor izlesem bile koymaz... O derece yorgunum. Günde 14-15 saat uyuyorum ama yakında tekrar eski rutine döneceğim. Ölmedim yani hayattayım :D
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
Evet, 17. gün ve iyileştim sayılır artık günlüğüme detaylı olarak devam edeceğim. Son günlerde biraz oyun oynadım evden çıkamadığım için. Bunlar rekabetçi oyunlar tabi ancak monk mode'dayım. İyileştiğime göre artık oyun yasak, üzerinde çalıştığım spastik şeylere geri döneceğim. Maket falan yaparım belki. Şimdilik durum bu. Ayrıca uzun süredir kriz gelmedi.
 

Son Dopamin Bükücü

Jüpiter Yolcusu
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
219
Tepki puanı
276
Puanları
96
Konum
Your Brain :)
22: FİNAL (yoksa değil mi?)
Evet, bozdum. Biliyorsunuz monk modda idim. Bilgisayar oyunlarına bağlandığımı görünce süreci yeniden başlatmak istedim. Gerçekten son günlerde oyun bağımlılığı yaptım ve monk moda göre sıfırlamam gerek. Zaten bu süreçte YKS sonrası yorgunluk yüzünden pek bir şey katamadım. Yarın yeniden başlıyorum. Bu sefer hard modda başlayacağım ve planlamamı YKS senesindeki gibi yapacağım. bu 22 günde sadece dinlendiğimi düşünüyorum, pek fazla şey kazanmadım. Sıradaki sürecimde hard mod yapacağım. Az miktarda oyun, aşırı fazla spor ve araştırma üzerine kurulu bir sistem oturtacağım. En azından PMO’yu bıraktım tekrar, 1 video bile izlemedim bunla ilgili. Bu yüzden içim rahat, sürecim aslında devam edecek. Sadece gün sıfırlayacağım ceza olarak. Oynamamalıydım... Abarttım. Kız meselesini iyi idare edemedim ve unutmak için oynadım (ki işe yaradı sıdndkdndı) neyse, gideyim ben. Şu andan itibaren yeni gün başladı. 15 Temmuz ile denk geldi. Ayın tam ortası, ama yeni bir sürecin en başı.

(evet, sırf pc oyunu oynadığım için bozuyorum)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst