Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Majör Depresyon

BuSeneZinciriKırma

Yeni Fapstronot
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
14
Tepki puanı
15
Puanları
4
Çok yakınlarımı kaybettim derslerim inanılmaz şekilde düştü ve daha kötüsü bu sene üni sınavım var yüzüm sivilce tarlası günde 14 ü aşan p***o ve mast bağımlılığı akla gelen intihar düşünceleri ve marttan aralığa kadar sürekli bozup kendime olan inancımı kaybetmem sürekli bu sefer olacak diyip 300 güne yakın günü çöpe atmak ateist olmak falan filan işte ne yapacağımı bilmiyorum kendime olan inancımı kaybettim her defasında işte şimdi başlıyoruz diyorum beynim diyorki hadi ordan salak en fazla 2 gün sürdürebiliyorsun diyor sürekli ağlamaklı şarkılar dinleyip zırlamak...
 

sft

Yeni Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
3
Tepki puanı
8
Puanları
3
Öncelikle merhaba. Başın sağolsun. Sevdiklerini kaybetmen, özellikle de sınav senende çok yıpratıcı oluyor. Ama geçmişe takılı kalma. Elinde bir kürek ile, durmadan amaçsızca bir çukur kazmaya benzer bu durum. Kazmayı bırak. Bu tür şeyler hayatın her döneminde olabilir. Şu an bir hedefin varsa ona odaklanman lazım. Başka hiçbir şey düşünme. Ara verme. Elinde ve aklında her daim çalışmak olsun. Lanet ezber bir sınav zaten. Eğer severek yaparsan çok daha iyi tabiki. Konuları derinliğine inerek anlaman ileride daha faydalı olur. Eğer çok daraldıysan piskologla konuşabilirsin. Bu tür şeylere odaklanırsan zaten p izlemeye vaktin olmayacak. Sağlıcakla. Kendine dikkat et dostum.
 

Bakenga

Münzevi
Üretken Üye
Katılım
30 Kas 2020
Mesajlar
189
Tepki puanı
457
Puanları
108
Yaş
25
Başın sağolsun. Allah rahmet eylesin. Çok detay vermemişsin ama belli ki kötü şeyler yaşamışsın. Kendi kendine majör depresyon teşhisi koymuşsun. Peki iyileşmek için ne yapacaksın, ne yapmayı düşünüyorsun?
 

Daria

Venüs Yolcusu
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
32
Tepki puanı
93
Puanları
43
Başın sağolsun, iyi bir psikolojik yardım almaya çalış bulunduğun yerden öncelikle. Sınavı da şu anda boşverebilir seneye tekrar deneyebilirsin, acını yaşa. Yanında olan yakınlarına tutun ve gerçekten sağlam bir psikolojik yardım alarak hayat sürecine devam et. Ve ne olur, kendine internetten okuyarak teşhis koymaya çalışma bu insan psikolojisini daha da yıpratan bir şey. Ancak gerçekten yetkili bir psikiyatr tarafından alınmış bir majör depresyon tanın varsa verilen ilaçları kullan, çünkü bu rahatsızlığın tedavisinin bir kısmını da ilaç tedavisi oluşturuyor. Diğer kısmı da terapi, bunu ihmal etme. Son olarak çabalamaya devam et, her şey bir anda değişmeyecek olsa da yavaş yavaş hepsi değişmeye başlayacak
 

AkıncıTürk

Ay Yolcusu
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
46
Tepki puanı
76
Puanları
24
Şu piskolojiyle fazla ilgilenmeyin zaten bunların hepsi ilgili arkadaşların başına geliyor çünkü çok fazla zehirli bilgi var duyduğun herşeyi beyinde yer ediyor doldur boşalt yapma birde antidepresan falan verirlerse içme sakın, boş sadece günü kurtarır yakınım var 10 yıl küsur kullanıyor ve her sene doz yükseldi tolerans denilen olay herhalde dopamin kaynaklı olduğu için, halâ azaltarak bırakmaya çalışıyor birgün tamamen içmeyi bıraktı sadece birgün o gün intiharın eşiğine geldi bizzat gördüm çok dil döktük ne desek boş dikkat et acını yaşa ağla falan iyi olur güçlü kal gibi zırvalara inanma duygular arzular baskılamaya gelmez.
 

Bozo

Yeni Fapstronot
Katılım
7 Eki 2020
Mesajlar
15
Tepki puanı
22
Puanları
4
Öncelikle başın sağolsun kardeşim. Ağlamaklı şarkılar dinlemeyi kes, sana tek faydası daha fazla karamsarlık . Biraz daha hayat enerjini arttıracak şarkılar dinle, yoksa dertli dertli dolanırsın. Bu konuda tavsiyem Barış Manço şarkıları hayata daha olumlu bakmak için her sabah dinlerdim.
o sınav inan ki bir halt değil. Hedefini bilmiyorum ve tek bildiğim şey istediğin bölümü okumanın bir çok yolu var. Mezuna kalmak, 2 yıllık okuyup 4 yıllığa tamamlamak. Pes etme dünyaya boşuna gelmedik...
 

IntroVert17

Yeni Fapstronot
Katılım
29 Ara 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
29
Puanları
14
Başın sağolsun kardeşim, arkadaşların dediği gibi seni kötü hissettirecek hiçbir şarkıyı dinleme, eğer istersen modunu yükseltecek şarkılar önerebilirim sana. Seninle tamamen aynı durumdayım hiçbir şeyim yok gibi, tamamen sıfır durumundayım ama yaşamak için sebepler bulmaya çalışıyorum. Ben de 4.sınıfım üniversite 4 senem bir sürü sorunla geçti, 4 senemi çöpe attım ama ayaktayım şimdi ve bir şeyler yapmaya çalışıyorum, özelden konuşmak istersen dinleyebilirim kardeşim, hayat her şeye rağmen devam ediyor
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst