Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Aşk'a Dair

  • Konuyu başlatan neurosoft
  • Başlangıç tarihi
N

neurosoft

Misafir
Bazen onun hakkında düşündüklerinizde yanılsanız ve gerçekten hissettiğiniz şeye dair geçerli bir sebep bulamasanızda ona gerçekten aşık olduğunuzu hissedebilirsiniz. Tabii burada sözünü ettiğim şey hala karşılık bulmamış platonik bir aşk için... Ama ya baştan bu duyguya kapılmasaydık, sevmeseydik? Bence önemli olan bu duyguya kapılmamızın nedeninin olmaması değil yalnızca var olduğunu bilmemiz ve hissetmemizdir. Her şeye rağmen kalbimizde o duyguyu hissediyoruz ya gerisi hiç önemli değil sanki...
 

Yusufz

Ay Yolcusu
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
27
Tepki puanı
49
Puanları
16
Yaşarken nasıl hissediyordun Hocam? :LOL:
Yük oluyor gibi. Zaten ezbere dayanan bir eğitim sisteminde birisine aşık olup dersin ortasında aklıma gelmesi ve onunla aynı sınıfta olmamız çok sinir bozucu. Gerici olarak atfedilmek istemiyorum ama ben okullarda kızların ve erkeklerin aynı binada eğitim görmesine karşıyım.
 
N

neurosoft

Misafir
Yük oluyor gibi. Zaten ezbere dayanan bir eğitim sisteminde birisine aşık olup dersin ortasında aklıma gelmesi ve onunla aynı sınıfta olmamız çok sinir bozucu. Gerici olarak atfedilmek istemiyorum ama ben okullarda kızların ve erkeklerin aynı binada eğitim görmesine karşıyım.
Kesinlikle gerici diye nitelendiremeyiz. Çünkü bizim okullarda - özellikle ortaokulda - erkekler ve kızlar seviyelerine uygun davranmayı bilmiyorlar... Tabii kaliteli bi lisedeysen durum çok farklı. Orada muhabbetler gayet seviyeli oluyor...
 

Yusufz

Ay Yolcusu
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
27
Tepki puanı
49
Puanları
16
Kesinlikle gerici diye nitelendiremeyiz. Çünkü bizim okullarda - özellikle ortaokulda - erkekler ve kızlar seviyelerine uygun davranmayı bilmiyorlar... Tabii kaliteli bi lisedeysen durum çok farklı. Orada muhabbetler gayet seviyeli oluyor...
Seviyeli olmasına gerek yok her türlü etkileniyorum ben :( Hormonlarımla baş edemiyorum.
 

Mr.Nobod^2

Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2020
Mesajlar
3
Tepki puanı
4
Puanları
3
Konum
Gaziantep
Tabii ki hissetmek güzel şey çünkü dünyaya iyi hissetmek için değil iyice hissetmek için geldik.
Birini kendinden ödün verircesine sevmek demek sevmek haricinde neredeyse her kötü şey demektir.
Bu yüzden kendimize yaptığımız yatırımı kesmeden aşık olup ilişki yürütebiliyorsak bizden alası yoktur dünyada.
 

Yusufz

Ay Yolcusu
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
27
Tepki puanı
49
Puanları
16
O yönden de az haklı değilsin Hocam... biyolojik olarak erkeklerin ilgi duyması vesaire çok normal ve bu pek umursanan bir şey değil. Gerçekten haklısın
Dostum ben kızlarla erkeklerin arkadaşlıklarının dostça olduğunu da düşünmüyorum. Senin fikirlerin neler merak ettim
 
N

neurosoft

Misafir
Dostum ben kızlarla erkeklerin arkadaşlıklarının dostça olduğunu da düşünmüyorum. Senin fikirlerin neler merak ettim
Dostum lafı çok dolandırmadan olan biteni söyliyeyim. Genelde sınıfta yaşama ve üreme şansları bol olan ve popüler olmak için her türlü seviyesiz ve ahlaksız davranışı sergilemekten çekinmeyen amipler sürüsü(erkeklerden bahsediyorum) ve onların bu davranışlarına prim vererek onları daha da şımartan dişi amipler sürüsü... başka hiçbir şey değil...(Ama şu an tabii ki okuduğum okul bu şekilde değil. Ortaokulda böyleydi...)
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
155
Tepki puanı
311
Puanları
91
Dostum ben kızlarla erkeklerin arkadaşlıklarının dostça olduğunu da düşünmüyorum. Senin fikirlerin neler merak ettim
Dostum, etrafımda kız arkadaşlarım var. Normal arkadaş olarak. Ama çıkarlarım çerçevesinde arkadaşlığımı devam ettiriyorum.

Sevgili konusunda ise reddedilmek korkum olduğundan dolayı hiçbir şey yapamıyorum. O meseleyi de nasıl çözerim bilemiyorum.
 

myigitdemir05

Merkür Yolcusu
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
115
Tepki puanı
194
Puanları
58
Şimdiki aşk nude atmak, bize gelsene, ya bi kereden bir şey olmazdan ibaret. Anlamadığım da şu, sizi cidden seven biri sizden nude ister mi, cinselliğinizi kullanmak ister mi? Bu Twitter'daki feminist, erkek meraklısı bir kız grubu var, attıkları tweet'ler mide bulandırıcı ama "kutsal aşk"mış onlara göre. Neyse beyler, zaten şu da var, önce kendimizi geliştirmeliyiz, her anlamda. Şahsen şuan hayatımda olmasını istediğim en son şey bir kadın. Daha önce aşık bile olmadım, oldum zannettim baktım ki bu pmo yüzünden olan cinsel hevesmiş. Demek istediğim, yolumuza bakalım :)

"Kötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara lâyıktır. Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır." Nur, 26
 
N

neurosoft

Misafir
Şimdiki aşk nude atmak, bize gelsene, ya bi kereden bir şey olmazdan ibaret. Anlamadığım da şu, sizi cidden seven biri sizden nude ister mi, cinselliğinizi kullanmak ister mi? Bu Twitter'daki feminist, erkek meraklısı bir kız grubu var, attıkları tweet'ler mide bulandırıcı ama "kutsal aşk"mış onlara göre. Neyse beyler, zaten şu da var, önce kendimizi geliştirmeliyiz, her anlamda. Şahsen şuan hayatımda olmasını istediğim en son şey bir kadın. Daha önce aşık bile olmadım, oldum zannettim baktım ki bu pmo yüzünden olan cinsel hevesmiş. Demek istediğim, yolumuza bakalım :)

"Kötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara lâyıktır. Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır." Nur, 26
Çok iyi özetledin. Popüler kültür, özentilik; ani libido yükselmesini, nude atmayı vesaire gerçek aşk zanneden çok insan var... Kendimizi geliştirip bu amip sürüsüyle zerre muhattap olmadan gerçek aşkı bulabilme olasılığımız var. Doğru olan da bu zaten...
 

myigitdemir05

Merkür Yolcusu
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
115
Tepki puanı
194
Puanları
58
Çok iyi özetledin. Popüler kültür, özentilik; ani libido yükselmesini, nude atmayı vesaire gerçek aşk zanneden çok insan var... Kendimizi geliştirip bu amip sürüsüyle zerre muhattap olmadan gerçek aşkı bulabilme olasılığımız var. Doğru olan da bu zaten...
"Kendimizi geliştirip bu amip sürüsüyle zerre muhattap olmadan gerçek aşkı bulabilme olasılığımız var." Çok doğru...👏👏
 

Lazkopat

Yoda
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
408
Tepki puanı
509
Puanları
160
Yaş
17
Bazen onun hakkında düşündüklerinizde yanılsanız ve gerçekten hissettiğiniz şeye dair geçerli bir sebep bulamasanızda ona gerçekten aşık olduğunuzu hissedebilirsiniz. Tabii burada sözünü ettiğim şey hala karşılık bulmamış platonik bir aşk için... Ama ya baştan bu duyguya kapılmasaydık, sevmeseydik? Bence önemli olan bu duyguya kapılmamızın nedeninin olmaması değil yalnızca var olduğunu bilmemiz ve hissetmemizdir. Her şeye rağmen kalbimizde o duyguyu hissediyoruz ya gerisi hiç önemli değil sanki...
Aşk tedavi edilmesi gereken sosyal mühendislerin dayattığı bir hastalıktır. Başka bir şey de olabilir. Ancak şunu bilmelisin ki o hoşlantı. Açıklamak gerekirse birbirinizi gördüğünüzde aranızda başkalarında olmayan bir çekim oluşuyor o anda konuşmalısın işte. Konuşmazsan sıkıntı. Nasıl kurtulurum diyorsan çok şanslısın bana kimse bu tavsiyeyi vermemişti. Diğer kızlara yürü ya da nofap yap. Nofap in etkisi var çünkü her gün asılan birinin testesteronu düşük, oksitosini yüksektir. Oksitosin de aşık olmanı sağlar. Hadi kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst