Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Aura Olayı

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
455
Tepki puanı
604
Puanları
160
Arkadaşlar böyle bir olay var hani. Aura.
Hani her kadının da bahsettiği ama tarif edemediği olay.
Bu olay bir şekilde ortaya çıkıyor. Gerçek bir mevzu yani plasebo da değil. Bu aurayi , enerjiyi , çekimi artık adına ne derseniz bilemem nasıl daha iyi anlarız ?
Nelere bağlıdır?
Nasıl gelişir?
Nasıl körelir ?
Bu duruma kafa yoruyorum.
Tanımlayabilecek veya örnek verebilecek birileri varsa yazabilir mi ?
 

Dopamin

Üst Düzey Samuray
Moderatör
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
396
Tepki puanı
750
Puanları
160
Cidden ilginç bir konu, ben de merak ettim.
 

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
Arkadaşlar böyle bir olay var hani. Aura.
Hani her kadının da bahsettiği ama tarif edemediği olay.
Bu olay bir şekilde ortaya çıkıyor. Gerçek bir mevzu yani plasebo da değil. Bu aurayi , enerjiyi , çekimi artık adına ne derseniz bilemem nasıl daha iyi anlarız ?
Nelere bağlıdır?
Nasıl gelişir?
Nasıl körelir ?
Bu duruma kafa yoruyorum.
Tanımlayabilecek veya örnek verebilecek birileri varsa yazabilir mi ?
Aura bir nevi hayat enerjisi değil mi? Biyolojik mi yoksa bilemiyorum. Kadınlara özel değil kesinlikle.

Belki bu meseleyi burada özetleyebilecek biri de çıkabilir ama senin de ayrıca detaylıca araştırman daha doğru olur.
Her insanın değişmeyecek bir şekilde aurası da olabilir zamanla yaşadıklarına veya duygu durumuna göre değişken aurası da olabilir. Fikrim değişken olduğu yönünde.
Meditasyon geliştirir diyorlar.
 

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
455
Tepki puanı
604
Puanları
160
Belirli internet tanımları var resmen magazin. Ama böyle bir olay da var. Doğrusunu yanlışından ayırmak lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: IHG

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
455
Tepki puanı
604
Puanları
160
Ben aurayı kalp, beyin ve davranış yoluyla fiziksel dünyaya değer katacak bir şekilde uyumu olarak görüyorum. Geliştirilebilir bir nitelik olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: IHG

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Hocam bilgim yok ama önyargılı bir yazı yazayım lütfen ciddiye almayın. Bunu yazma amacım sıfır bilgiye sahip biri 'aura' denilince ne anlıyor görelim. Şu hani astroloji olayları vardır; "Başaklar bu hafta dikkat etsin , ilişiklerinde ciddi dönemeçler olacak. Şekerim boğaların bu hafta evlerine haciz gelecek." Aura'yı bu tip içeriklerin içine sokmuş vaziyetteyim. Yani aura nedir? Boğa - balık ile anlaşır çünkü ikiside toprak türündendir bu yüzden enerjileri(yani aura) tutar. Yorumu gibisinden yorumlar ile tanımlarım , bizim dışımızdaki gezegenlerin , burçların ,uyumu gibi bir şey . Pozitif oluyoruz enerjimizi yayıyoruz ve auralarımızı yüksek tutuyoruz. Hayat böyle işlemiyor. 'Acı' bir gerçektir ve sevilmesi gerekir.
 

The King

Deneyimli Üye
Katılım
7 Eki 2020
Mesajlar
189
Tepki puanı
434
Puanları
99
Auranı birçok şey etkiler. Beslenme düzeninden tut, uyku kalitene ve düşüncelerine kadar. Mesela sarımsak, soğan gibi yiyecekler, kahve, alkol, sigara... Bunlar aurayı düşürür. Zihinsel anlamda kendine kattıkların, olumlu düşünme biçimi aurayı destekleyen şeylerdir.

Giyim bu noktada önemlidir. Beyaz renkteki giysiler auranı daha temiz tutmanı sağlar. Çünkü bakışları yansıtır. Siyah renk misalen tüm bakışları emer. O yüzden kıyafet seçimi de önemlidir. Kullanılan parfüm, deodorant, yüz yıkama ürünleri... Hepsi auranı etkiler.

Cinsellik, hayatında biri varsa onunla aranızda yaşananlar... Bunun dışında arkadaş çevren, aile yapın. Herkesle olan yaklaşımından bir parça toplarsın. Kin gütmek, intikam duyguları, geçmişin pişmanlığı gibi duygular da tamamen auranı dibe çeker.

Sağlıklı bir yaşam şekli, toprakla temas, değerli taşları taşımak, arınma ritüelleri, tütsü yakmak, güzel hayaller kurmak, güzel düşünceler, olumlu konuşmak, iyiyi ve güzelliği dilemek/istemek, insanlara iyi yaklaşmak, hak yememek, iyilikler yapmak, hüsnüzanda bulunmak... Bu gibi dinen de öğütlenen, ahlaki olarak önemli meselelere önem verdikçe auran yükselir...

Bulunduğun yerler çok önemli. Aurası yüksek mekan ve kişilerle takılmak lazım. Bazen karşılaştığımız biri bizi bir anda kendisine bağlar. Şeytan tüyü var dedikleri muhabbet... Bu gibi insanların hayatından çeşitli örnekleri kendi hayatımıza uyarlayabiliriz.

Zor mesele ama çok önemli. İlk izlenim açısından direkt etki eder.

Çok fazla yalan söyleyen, dürüst olmayan insanların yüzündeki renk bile değişir. Dindar, kendi halinde insanlara baktığın zaman bazen o parıltıyı, yüzündeki aydınlığı görürsün. Halk arasında nur yüzlü diye tabir edilen durum işte :) Zihnen rahat bir hayat yaşadığı için, bedenine de yansıyor çünkü.

Zihnini çöplükten arındıracaksın, sana kötü hissettiren insanlarla arana mesafe koyacaksın. Ailenin geçmiş bağlarından arınman lazım. Bunlar çeşitli ritüelleri gerektiriyor ama sen niyetlensen bile birçok şeyi değiştirirsin. Ailenin basmakalıp zihinsel yapısından kurtulman gerekebilir bu noktada.
 

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
455
Tepki puanı
604
Puanları
160
Hocam bilgim yok ama önyargılı bir yazı yazayım lütfen ciddiye almayın. Bunu yazma amacım sıfır bilgiye sahip biri 'aura' denilince ne anlıyor görelim. Şu hani astroloji olayları vardır; "Başaklar bu hafta dikkat etsin , ilişiklerinde ciddi dönemeçler olacak. Şekerim boğaların bu hafta evlerine haciz gelecek." Aura'yı bu tip içeriklerin içine sokmuş vaziyetteyim. Yani aura nedir? Boğa - balık ile anlaşır çünkü ikiside toprak türündendir bu yüzden enerjileri(yani aura) tutar. Yorumu gibisinden yorumlar ile tanımlarım , bizim dışımızdaki gezegenlerin , burçların ,uyumu gibi bir şey . Pozitif oluyoruz enerjimizi yayıyoruz ve auralarımızı yüksek tutuyoruz. Hayat böyle işlemiyor. 'Acı' bir gerçektir ve sevilmesi gerekir.
Çok doğru. Ben aurayı işte bahsettiğin türdeki magazinlerden dolayı eleştiriyorum.
Jordan petersonun egemenlik hiyerarşisinde anlattığı gibi diyor ki maymunlar üzerine deney yapılıyor. Egemenlik hiyerarşisinde yüksek konumdaki maymunun fotoğrafı diğerlerine gösteriliyor. Onlar donup kalma ve daha uzun süre bakma eğilimine giriyorlar. Ürperme ve saygıyla karışık bir hale girdiklerini söylüyordu sanki.
Düşük kortizol yüksek seratonin hormonu oranıyla alakalıydı heralde. Emin değilim araştırırım.
Bahsettiğim etki bunun gibi.
Tabi konuyu bunun ötesine götüremem.
Acı da çok ciddi bir gerçektir.
Aura aura diye gezmek boş iş. Yazdıkların çok yerinde.
Benim amacım biraz daha bilgilenmek sistematiğe dökmek o kadar.
 

BloodRien

Jüpiter Yolcusu
Katılım
8 Haz 2021
Mesajlar
151
Tepki puanı
239
Puanları
64
Arkadaşlar böyle bir olay var hani. Aura.
Hani her kadının da bahsettiği ama tarif edemediği olay.
Bu olay bir şekilde ortaya çıkıyor. Gerçek bir mevzu yani plasebo da değil. Bu aurayi , enerjiyi , çekimi artık adına ne derseniz bilemem nasıl daha iyi anlarız ?
Nelere bağlıdır?
Nasıl gelişir?
Nasıl körelir ?
Bu duruma kafa yoruyorum.
Tanımlayabilecek veya örnek verebilecek birileri varsa yazabilir mi ?
Hormonal olandanmı bahsediyoruz
 

SDG

Jüpiter Yolcusu
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
162
Tepki puanı
260
Puanları
84
Hocam bilgim yok ama önyargılı bir yazı yazayım lütfen ciddiye almayın. Bunu yazma amacım sıfır bilgiye sahip biri 'aura' denilince ne anlıyor görelim. Şu hani astroloji olayları vardır; "Başaklar bu hafta dikkat etsin , ilişiklerinde ciddi dönemeçler olacak. Şekerim boğaların bu hafta evlerine haciz gelecek." Aura'yı bu tip içeriklerin içine sokmuş vaziyetteyim. Yani aura nedir? Boğa - balık ile anlaşır çünkü ikiside toprak türündendir bu yüzden enerjileri(yani aura) tutar. Yorumu gibisinden yorumlar ile tanımlarım , bizim dışımızdaki gezegenlerin , burçların ,uyumu gibi bir şey . Pozitif oluyoruz enerjimizi yayıyoruz ve auralarımızı yüksek tutuyoruz. Hayat böyle işlemiyor. 'Acı' bir gerçektir ve sevilmesi gerekir.
Şimdi sen böyle yazınca fark ettim. Aura ile kast edilen ne hiçbir fikrim yokmuş 😅
 

Senharikabirisin

Uranüs Yolcusu
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
268
Tepki puanı
361
Puanları
111
Bahsettiğiniz şey letaife olabilir mi. Arastirmanizi öneririm açıklaması zor. Örneğin bu bağımlılık öncesi cok iyi biriydim bana malum olurdu bir şeyler :D sonradan malum olmalar azaldı. Simdi de aklıma gelen başıma gelir oldu enerjisi yüksek bir insanim muhtemelen.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst