Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Defkhan5960 | Günlük

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Buraya kendimle alakalı , düşüncelerimi , fikirlerimi en samimi haliyle yazmaya çalışacağım. Neden mi yazacağım?

“Fakat, Allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor. Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor. Fakat benim de sevmeğe hakkım yok mu albayım? Yok. Peki albayım. Ben de susarım o zaman. Gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek. Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum. Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan; bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor. Küçük oyunlar istemiyorum albayım.”

― Oğuz Atay,


Peki aşağıdaki yazılarda hitap etmiş olacağım 'albay' kim? Bu albay yukarıda verdiğim pasajdaki kitapta geçen bir karakter . Benim burada kullanma şeklim ise diğer yanım ve kişiliğim olacak. Yani birine hitap etmek amacıyla kullanacağım.

VE ALBAY GİRER!

 
Son düzenleme:

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
Düzenli okuyacağım günlüklere bir tane daha eklendi :)
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Düzenli okuyacağım günlüklere bir tane daha eklendi :)
Teşekkürler hocam .Bakalım, aklımda bir plan şekli yok ama düzenli bir yapıya sahip olmasına özen göstereceğim. Bir müddet böyle durabilir. Targetlock üstadım bu konuda bana referans oldu , kendisi gerçekten iyi becermiş.
 

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
455
Tepki puanı
604
Puanları
160
Teşekkürler hocam .Bakalım, aklımda bir plan şekli yok ama düzenli bir yapıya sahip olmasına özen göstereceğim. Bir müddet böyle durabilir. Targetlock üstadım bu konuda bana referans oldu , kendisi gerçekten iyi becermiş.
Teşekkür ederim. Tavsiye de ederim. Geçmişime dönüp bakınca fark ediyorum ki nf yi bozunca döngüye giriyorum. Şu an 500 lü günlerde neden değilim yani :D
Kim bilir ne kadar gelişecektim. Bu halime de çok şükür ama gittim bozdum. Gelişimim de bozduktan sonraki halim de döngüde şu an. Benim için olay görebilirsem 107 den sonra daha heyecan verici.

Demem o ki düzenli ya da düzensiz. Yaz da dön oku. Faydası fazla.

Komple günlüğümü okudun mu bilmiyorum :D Sevindim. Bir günlük de senden gelse fena olmaz.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Teşekkür ederim. Tavsiye de ederim. Geçmişime dönüp bakınca fark ediyorum ki nf yi bozunca döngüye giriyorum. Şu an 500 lü günlerde neden değilim yani :D
Kim bilir ne kadar gelişecektim. Bu halime de çok şükür ama gittim bozdum. Gelişimim de bozduktan sonraki halim de döngüde şu an. Benim için olay görebilirsem 107 den sonra daha heyecan verici.

Demem o ki düzenli ya da düzensiz. Yaz da dön oku. Faydası fazla.

Komple günlüğümü okudun mu bilmiyorum :D Sevindim. Bir günlük de senden gelse fena olmaz.
Komple okumak ne mümkün hocam! Yazmışsınız da yazmışsınız . En yakın zamanda okumaya çalışacağım belki düzeni sizden çalarım :) . En azından geçmişe bir not olur , zaten bu günlük foruma katkı olarak değil, kendime konuşmalar olacak.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
04.12.2021

Yarın ilk günüm albayım. Kendime hiç bakmazdım, gitgide daha çok çukura düştüğümü hiç fark etmedim. Bu günlerde aklıma şu sorular geliyor; "p***o izlemeyen , bomboş bu insanlar neden benden daha mutlu?" Mesele hiç bu olmamış ki albayım ! Mesele mutlu olmak hiç olmamış. Ben mutlu olmak falan istemiyorum ben bir yere varmak istemiyorum , ben yaşamak istiyorum albayım. Farkında olmak mi yoksa cahil bir mutluluk mu? Kafanız karıştı değil mi albayım? Neverfap'ı öğrendiğimden beri hayatım daha iyi bir hale gelmedi bunu net bir şekilde söylerim. Ama ben değiştim albayım , kafam değişti ,görüşüm değişti. Hep bir umut beslerdim içimde eskiden, birileri gelecek , biri gelecek her şey değişecek. Gelmeyeceğini yeni yeni öğreniyorum. Ben adım atmadıkça hiçbir şey değişmeyecek. Her şey bana yardım edecek ama ben ilerledikçe, gördükçe. Hayatımın daha iyi hale gelmesini boş verin . Hayat hiç daha iyi hale gelmeyecek . Herkes hep aynı güneşe bakacak , herkes aynı güne uyanacak. Farkı yaratacak olan dışarısı değil benim albayım.

Haftalık Hedefler:
-"4 Günde Sigarayı Bırak Kitabı" Okunacak
-Şeker makalesi okunacak
-Kitap okunacak
-Çeviri yapılacak
-İngilizce çalışılacak
-Satranç kulübü toplantısına gidilecek.

İyi geceler albayım . Yarın yeni gün ve yeni umutlarla birlikte güneşte doğacak.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
06.12.2021

Albayım umut nerde satılıyor bol bol almam gerekecek. Gün boyu kafamın içinde gezip duruyorsunuz , olur olmadık şeyler düşündürüyorsunuz. Nedir bu olumsuzluk durumlarınız albayım. Özdemir Asaf'ın sözü aklıma geliyor; "Hayat değil beni bu koşuşturma öldürecek." Dışarı çıktığım zaman üzerime büyük bir buhran basıyor tanımadığım insanların hepsi bana bakıyor gibi. Üzülüyorum, ama sevgiyi hissettiğim bir ortama girdiğimde işte o an hayat çok daha anlamlı hale geliyor. Biz sevilmiyor muyuz albayım? Ben de uğraşmıyorum ama, dışarıdan yorumlar yapıp duruyorum . Hiç gidip denedim mi konuşmayı bir insanla? Denemiyorum albayım , onlardan çok korkuyorum. Biliyorsunuz önceden pislik içinde yüzen hayatım onlara kapılıp gitmem yüzündendi şimdi gelip hadi bir konuşsana diyorsunuz! Hasta mıyım yoksa? Psikolojik sıkıntılarım mı var? Hayır albayım sadece belirgin değişik ruh hallerindeyim, hayat çok monoton ve ben bu ruh halleri değişimini kaldıramıyorum.

Bugün relapse oldum albayım, sebebini uzun uzun anlatmak isterdim. Ama ne bende güç ver nede sizde dinleyecek zaman. Önümüzdeki birkaç gün "4 günde sigarayı bırak " kitabını okuyacağım. Bu sürede p***o izleyip , mastürbasyon yapacağım. Bunu eleştirmeye kalkmayın albayım. Karar verdiğim fikirlerimin sorgulanmasını pek sevmem! Ardından bir sabah son defa p***o izleyeceğim ama 90 gün boyunca ipleri sıkı tutacağım , p***o bırakmaya çalışmayacağım sadece yeniden tuzağa düşmemek için ipleri sıkıp diğer alanlardan maksimum verime ulaşmaya çalışacağım. Beni niye kimse sevmiyor albayım? Ben kötü , çirkin bir insan mıyım? Keşke küçüklüğümden itibaren birbirini tamamıyla tanıyan ve seven insanların , küçük insanların, olduğu bir toplulukta büyüseydim. Bu medeniyeti hiç bilmeseydim. Bazıları bu hayatın , nimetlerden mahrum kalmak olduğunu düşünecek. Bu şehirleri hiç bilmek istemezdim. Nimetleri de batsın , hayatları da ! Güneşe bile bakamaz olduk albayım! Bir gün bizi terk etse yaşamayacak olduğumuz güneşe bile bakamaz olduk. Ne kadar nankörüz! Yoruluyorum albayım, her şey yolunda imiş gibi davranmaktan yoruluyorum. Güçlü imiş gibi davranmaktan yoruluyorum. Pes mi ettim sandınız? Pes asla etmem! Dostoyevski 'nin kitabında; bir kadın sevgimin karşılığını görmek isterdim diyordu. Bunu çıkar olarak düşünecek insanlar olacaktır belki. Ama bende bunca şey yapmaya çalışıyorum ama nedeni ve niyesi o kadar karışık ki ! Bir gün, bir doğru yol da çıkmayacak , mucize falan da olmayacak. Deneyeceğim albayım, vazgeçmek yok.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
08.12.2021
Nasıl gidiyor albayım? Bugün pek mutlu değilim ama umut doluyum. Hayatım dipteymiş gibi . Fight Club'taki söz beni bu hale getirdi; Ancak her şeyi kaybettikten sonra özgür oluruz. Son 2 gündür p***o izledim ve mastürbasyon yaptım. Eleştirmeden önce lütfen yukarıdaki sözlerimi hatırlayın albayım. Biz de deniyoruz , tavsiyeleriniz bir kenarda dursun , istediğimde verirsiniz. "4 Günde Sigarayı Bırak" kitabını okuyorum. Bu bitince ya perşembe ya cuma günü sabah son kez yapacağım.

Önceden bozma sebeplerimden en büyüğünü yeni fark ettim. Benim beyinsel olarak bir sıkıntım yok albayım. Hatta yaparken keyif bile almıyorum artık o yalan keyfi bile gitti. Black Rose (Teşekkürler :) ) kardeşim şöyle bir şey söyleyince bu aklıma geldi. "Ya süreci tamamıyla ciddiye alın ya da tamamıyla unutun." Ben burada kesinlikle tamamıyla unutmayı savunurum ama benim durumum da bu geçerli olmadı. Çünkü aklıma yapma düşüncesi geldiğinde krizimsi bir duygu oluşmuyor gayet sakin bir şekilde ;"Yapayım nasıl olsa bırakma yolunu biliyorum." Başta verdiğim kesiti hatırlayın filmden . p***o izlemek benim için dibe çökme hissi yaratıyor ve böylece bırakmaktan zevk alacağım bir durum oluşuyor. Ben pornoyu bırakmayı çok seviyorum albayım. Ha-ha çok mu komik geldi? Hayatımda hiç bu kadar başarılı olduğum bir şey olmadı. Pornoyu izlediğimi kimseye söylemedim ve bu tamamıyla benim başarım . İşte bu başarı duygusunu yeniden tatmak için süreci bozuyorum.

Şimdi ki taktiğim bunun üzerine. Gene pornoyu izleyip son kez yapacağım , pornoyu bırakmak için bir şey yapmama gerek yok zaten. Ama diğer alanlarda maksimum verime çıkmaya çalışacağım. Böylece bahsettiğim sahte başarı hissini buradan karşılayıp , pornoyu yavaş yavaş unutacağım(yapma isteğim yok zaten). Burada gün sayacağım ama bu pornoyu bırakma gün sayması değil 90 günlük gelişim kampı olacak. 90 Gün tamamıyla sembolik zaten.

Ne mi yapacağım ? Bunları buraya özet şeklinde yazarım ama genel olarak kendimi her alanda geliştirmeye çalışacağım.
-Kitap Okumak
-Kuran Okumak
-Yazılım Dersleri
-Ödevler
-Koşu
-Sosyalleşme
-Satranç
-Telefon bağımlılığı
-Şeker(hali hazırda yapılıyor.)
-Beyaz ekmek
-İngilizce
-Çeviri


Daha bir çok alan. Akla gelecek bir soruya hemen cevap vereyim albayım. Bunca şeye iraden nasıl dayanacak? Burada yazdığım çoğu şeyi sıfırdan başlamıyorum hepsi hakkında önceden tecrübelerim var. Birçoğundan irade kullanmadan alışkanlık düzeyindeyim zaten. O yüzden aşırı derecede irade zorlamayacağım.

Sorun 2; "Ya fireler verirsen ne olacak?"
Fireler esnasında yapılacak en mantıklı şey , beklemektir veya kafa dağıtacak hafif bir şeydir . Beynin o an mantıklı düşünmez o yüzden şimdiden ne yapacağımızı bulalım. Mesela dışarı çıkmak ,film izlemek , namaz kılmak , video izlemek vs. Kesinlikle diğer alanlarda "ya başaramadım komple başlayayım" moduna girilmeyecek. Bu süreç zaten yapmanın önemli olduğu değil hatalarından ne kadar ders aldığınla alakalı . Unutma mükemmel değilsin ve bu gibi hatalar gayet normal.

Aklımdaki planı size anlattım albayım. Bu hafta içerisinde başlamış(birçok şeyi de bitirmiş) olacağım.
 
Son düzenleme:

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
09.12.2021 -GÜN|1

ÖZGÜRLÜK...
Bugün son defa PMO yaptım ve özgürlüğüme kavuştum. Gerçekten üzerimden bir yük kalktığını hissedebiliyorum. Heyecanım tavan durumda , hayatımın bundan sonraki evrelerinin daha iyi olacağına eminim. Mutluluk ,neşe sevinç hepsi beni bulacak albayım.
Ama bir saniye bunlar bir yerden tanıdık geldi. Ben bunları birçok kere daha söylemiştim değil mi albayım? Özgür oldum demiştim , mutluluk demiştim ama sonra yeniden yapmıştım. Aklınıza neyi farklı yaptın sorusu dank etti değil mi albayım? Hemen açıklayayım, bugünden itibaren en az 90 gün sıkı bir kampa tabi tutacağım kendimi . Kötü alışkanlıklarından vazgeçip iyi ve güzel şeyler yapmaya çalışacağız . Albayım bir durun ! Zaten bunu yapmaya çalışmıyor muydun dediniz değil mi? Evet ama bunları yapmaya çalışırken yanlış yerlerden bakıyordum. Örnekle pekiştirelim; Mesela bir yanlış yaptığımda "Aaaa! Kaybettim neyse baştan başlayayım" diyordum. Şimdi ise yanlışı gelişimin en büyük nişanesi olarak görüyorum. Bu süreçte yapacağım şeyleri yıllık, aylık, haftalık ve günlük olarak hesapladım. Yani hedefim 1 yıl sonra bambaşka bir insan olmak. Bambaşka bir insan olmakta ne demek? Ne olduğunda bunu anlayacaksın? Anlayamayacağım ,ama eminim çevrem bunu anlamada bana yardımcı olacaktır. Sahte sevgiler, yalanlar ve "sen çok değişmişsin" lafları bir ibare olabilir.

Eskiden yaptığım yanlış son kez p***o izledikten sonra tamamen olayı unutmaktı. Yani umursamadım, bu yüzden yeniden başlarsam yeniden bu umursamazlık seviyesine gelirim sandım. Başarı hissi çok kuvvetliydi. Pornoyu bırakmak o kadar zevkliydi ki! Bırakmanın tek yolu yeniden başlamaktı. En ufak bir stresli anımda "yapayım, nasıl olsa bırakırım" bahanesine sığınabilirdim. Unutmak işe yarıyordu ama bir aklıma gelince böyle bahanelere sığınmış oluyordum. Bahane o kadar kurnazdı ki ne pornonun zevk ,keyif verdiğini ne de destek olduğunu söylüyordu. Ama pornoyu bırakmanın keyfine yeniden varırsın yeniden başarmışlık hissi yaşarsın diyordu. İşte kilit nokta; Bu başarı hisside yalan . Kendime pornoyu bırakarak ek bir kuvvet katmadım , sadece zarar verdim ve pornoyu bırakmakla kazanacağım tek kazanç kaybettiklerimdir. Bu da gerçek bir kazanç değildir. Bu bir başarı bile değildir. Mantıklı olan zaten budur. İdrarını bir gün boyunca tutup yaparsan da aynı keyfi alırsın ama bir müddet sonra mesanende sıkıntılar baş gösterir. En mantıklısı direk tuvalete gitmektir. Tamam çirkinleştim albayım kabul ediyorum. Ama nasıl anlatılır ki bunun kadar saçma bir şey işte!

Kendimi aylık olarak 9 alanda geliştirmeye çalışacağım;
-PMO
-DERSLER
-YAZILIM
-İNGİLİZCE
-KİTAP
-SATRANÇ
-SPOR VE YEMEK
-FİLME VE BELGESEL
-ARAŞTIRMALAR


Bunların alt başlıkları da olacak ama onları buraya yazmak istemiyorum.
Evet albayım bugün büyük gündüm, tarihe bir not düşelim. Bugün geriye kalan haytamızın ilk günü. Ve ilk günler her daim umutların en yüksek olduğu anlardır. Kendini zorluğa hazırla ,ağlamaya hazırla, acıya hazırla çünkü hayat budur.
 
Son düzenleme:

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
09.12.2021

ÖZGÜRLÜK...
Bugün son defa PMO yaptım ve özgürlüğüme kavuştum. Gerçekten üzerimden bir yük kalktığını hissedebiliyorum. Heyecanım tavan durumda , hayatımın bundan sonraki evrelerinin daha iyi olacağına eminim. Mutluluk ,neşe sevinç hepsi beni bulacak albayım.
Ama bir saniye bunlar bir yerden tanıdık geldi. Ben bunları birçok kere daha söylemiştim değil mi albayım? Özgür oldum demiştim , mutluluk demiştim ama sonra yeniden yapmıştım. Aklınıza neyi farklı yaptın sorusu dank etti değil mi albayım? Hemen açıklayayım, bugünden itibaren en az 90 gün sıkı bir kampa tabi tutacağım kendimi . Kötü alışkanlıklarından vazgeçip iyi ve güzel şeyler yapmaya çalışacağız . Albayım bir durun ! Zaten bunu yapmaya çalışmıyor muydun dediniz değil mi? Evet ama bunları yapmaya çalışırken yanlış yerlerden bakıyordum. Örnekle pekiştirelim; Mesela bir yanlış yaptığımda "Aaaa! Kaybettim neyse baştan başlayayım" diyordum. Şimdi ise yanlışı gelişimin en büyük nişanesi olarak görüyorum. Bu süreçte yapacağım şeyleri yıllık, aylık, haftalık ve günlük olarak hesapladım. Yani hedefim 1 yıl sonra bambaşka bir insan olmak. Bambaşka bir insan olmakta ne demek? Ne olduğunda bunu anlayacaksın? Anlayamayacağım ,ama eminim çevrem bunu anlamada bana yardımcı olacaktır. Sahte sevgiler, yalanlar ve "sen çok değişmişsin" lafları bir ibare olabilir.

Eskiden yaptığım yanlış son kez p***o izledikten sonra tamamen olayı unutmaktı. Yani umursamadım, bu yüzden yeniden başlarsam yeniden bu umursamazlık seviyesine gelirim sandım. Başarı hissi çok kuvvetliydi. Pornoyu bırakmak o kadar zevkliydi ki! Bırakmanın tek yolu yeniden başlamaktı. En ufak bir stresli anımda "yapayım, nasıl olsa bırakırım" bahanesine sığınabilirdim. Unutmak işe yarıyordu ama bir aklıma gelince böyle bahanelere sığınmış oluyordum. Bahane o kadar kurnazdı ki ne pornonun zevk ,keyif verdiğini ne de destek olduğunu söylüyordu. Ama pornoyu bırakmanın keyfine yeniden varırsın yeniden başarmışlık hissi yaşarsın diyordu. İşte kilit nokta; Bu başarı hisside yalan . Kendime pornoyu bırakarak ek bir kuvvet katmadım , sadece zarar verdim ve pornoyu bırakmakla kazanacağım tek kazanç kaybettiklerimdir. Bu da gerçek bir kazanç değildir. Bu bir başarı bile değildir. Mantıklı olan zaten budur. İdrarını bir gün boyunca tutup yaparsan da aynı keyfi alırsın ama bir müddet sonra mesanende sıkıntılar baş gösterir. En mantıklısı direk tuvalete gitmektir. Tamam çirkinleştim albayım kabul ediyorum. Ama nasıl anlatılır ki bunun kadar saçma bir şey işte!

Kendimi aylık olarak 9 alanda geliştirmeye çalışacağım;
-PMO
-DERSLER
-YAZILIM
-İNGİLİZCE
-KİTAP
-SATRANÇ
-SPOR VE YEMEK
-FİLME VE BELGESEL
-ARAŞTIRMALAR


Bunların alt başlıkları da olacak ama onları buraya yazmak istemiyorum.
Evet albayım bugün büyük gündüm, tarihe bir not düşelim. Bugün geriye kalan haytamızın ilk günü. Ve ilk günler her daim umutların en yüksek olduğu anlardır. Kendini zorluğa hazırla ,ağlamaya hazırla, acıya hazırla çünkü hayat budur.
Kendini ayrıntılı bir şekilde gözlemlemen ve rahat şekilde kelimelere dökmen güzel. Geriye bundan sonra neler yapacağın ve planlarına ne kadar uyabileceğin kalıyor. Artık bahanelere yer yok. Bu son başlangıcın olsun.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Kendini ayrıntılı bir şekilde gözlemlemen ve rahat şekilde kelimelere dökmen güzel. Geriye bundan sonra neler yapacağın ve planlarına ne kadar uyabileceğin kalıyor. Artık bahanelere yer yok. Bu son başlangıcın olsun.
Bunu yapmam gerekiyor yoksa kafamda kalıyor ve uçup gidiyor burası önyargıların olmadığı bir platform o yüzden rahat bir şekilde yazıyorum. p***o üzerine gene de bir sürece girmedim sadece tetikte kalıyorum bir şey beklemiyorum ,sadece sırf yeniden çıkmak için yeniden kendimi tuzağa atmayacağım. Teşekkürler :)
 

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
Önceki günlerini sonradan okudum. Bazı yerlerde yine de p***o izleyeceğim, mas. yapacağım demelerin ironi mi gerçek mi bilemedim. Ek olarak Fight Club'daki o sözden çıkardığın anlamı da yanlış buldum fakat fikirlerimi söylemeyeceğim sen kararını vermişsin ve özgür olduğunu söylüyorsun. Hadi bakalım göreceğiz. Vakit Kanıtlama vakti.

Defkhan5960 Buraya bu şekilde etiketlemek bildirim göndermiyormuş maalesef. Yani ben buraya girerek gördüm mesajını. Bilginize.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Önceki günlerini sonradan okudum. Bazı yerlerde yine de p***o izleyeceğim, mas. yapacağım demelerin ironi mi gerçek mi bilemedim. Ek olarak Fight Club'daki o sözden çıkardığın anlamı da yanlış buldum fakat fikirlerimi söylemeyeceğim sen kararını vermişsin ve özgür olduğunu söylüyorsun. Hadi bakalım göreceğiz. Vakit Kanıtlama vakti.

Defkhan5960 Buraya bu şekilde etiketlemek bildirim göndermiyormuş maalesef. Yani ben buraya girerek gördüm mesajını. Bilginize.
Etiketten bildirim gidiyor diye biliyordum yanılmışım , neyse önemli değil.
p***o izleyip mastürbasyon yapmamın net bir sebebi var yani ironi falan yapmıyorum evet 2 gün boyunca p***o izleyip mastürbasyon yaptım. Bunun amacını dediğiniz gibi kanıtlayarak göstermek daha iyi olacak burada uzun uzadıya yazmak şuan biraz anlamsız .
Fight Club'daki söz, gerçekten yanlış anlıyordum. Orda aslında önceki düşüncem var. Yani p***o ile dibe çökeyim, acı çekeyim gibisinden ve böylece yeniden çıkmanın keyfine varayım .Bugün ise bu fikrin yanlış olduğunu belirttim yazımda . Benim bu sözü şu anda anlama şeklim şöyle ; bu sözden önce "Korkmayı bırakıp bir gün öleceğini kabullenmelisin" diyor . Ardından ise bu sözü söylüyor. Yani ölüm gibi bir gerçek varken hayattaki hangi durum gerçekten acı verici ,sıkıntılı olabilir ki ! Ölüm gibi bir dibe çöküşü bile kabullenmişsen hangi durumdan korkabiliriz ki! Ölümü bile karşılayabilecek bir adam neyden kaçar neyden fedakarlık yapar.

Yanlış anladıysam lütfen düzeltin hocam, tecrübeleriniz değerli. Söylediğiniz bir laf benim ufkumda bir şey açtı fark ediyorsanız!
 

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
Etiketten bildirim gidiyor diye biliyordum yanılmışım , neyse önemli değil.
p***o izleyip mastürbasyon yapmamın net bir sebebi var yani ironi falan yapmıyorum evet 2 gün boyunca p***o izleyip mastürbasyon yaptım. Bunun amacını dediğiniz gibi kanıtlayarak göstermek daha iyi olacak burada uzun uzadıya yazmak şuan biraz anlamsız .
Fight Club'daki söz, gerçekten yanlış anlıyordum. Orda aslında önceki düşüncem var. Yani p***o ile dibe çökeyim, acı çekeyim gibisinden ve böylece yeniden çıkmanın keyfine varayım .Bugün ise bu fikrin yanlış olduğunu belirttim yazımda . Benim bu sözü şu anda anlama şeklim şöyle ; bu sözden önce "Korkmayı bırakıp bir gün öleceğini kabullenmelisin" diyor . Ardından ise bu sözü söylüyor. Yani ölüm gibi bir gerçek varken hayattaki hangi durum gerçekten acı verici ,sıkıntılı olabilir ki ! Ölüm gibi bir dibe çöküşü bile kabullenmişsen hangi durumdan korkabiliriz ki! Ölümü bile karşılayabilecek bir adam neyden kaçar neyden fedakarlık yapar.

Yanlış anladıysam lütfen düzeltin hocam, tecrübeleriniz değerli. Söylediğiniz bir laf benim ufkumda bir şey açtı fark ediyorsanız!
Son mesajlarının bazılarında, "acı çekmeliyiz, acı çekmeyi sevmeliyiz, mutlu olmak yerine acı çekmeyi tercih ederim, mutluluk gider acı kalır" tarzında yazdığını fark etmiştim.
Acı bizi güçlendirebilir, deneyim kazanmamızı sağlayabilir fakat sürekli acı çekmek veya acının yanında olmayı tercih etmek felsefesi yanlış. Neler yaşadın bilmiyorum. İnsan mutlu olmayı tercih eder tabiki, acıya karşı kapım neden açık olsun geldiği zaman onu kovmak, öldürmek için çaba sarf ederim oturup da birlikte kahve içmem.

Ölümden şahsen korkmuyorum benim ölümüm benim için çöküş değil başlangıçtır. Beni zorlayan şeyler hayattaki zorluklar, saçmalıklar. Ölüm korkusu değil. Senin öyleymiş, saygı duyarım. Fedakarlık mevzusu kabul edilebilir.

İki posta atıp sıfırlayayım sonra tertemiz başlangıç yapayım diyip tökezleyenlere çok rastladım umarım ki sende de aynı şeyler yaşanmaz. Çünkü cümlelerinden başka türlü bir amacın, planın olduğunu görebiliyoruz.

Yani p***o ile dibe çökeyim, acı çekeyim gibisinden ve böylece yeniden çıkmanın keyfine varayım .Bugün ise bu fikrin yanlış olduğunu belirttim yazımda .
Aslında zaten yine öyle yapmışsın gibi. Bahsetmek zorunda değilsin, uzunsa, Dışarıdan öyle gözüküyor dedim sadece.
Bunları etkilenme diye yazmayacaktım fakat ısrar etmişsin yukarıda. Umarım pişman olmam/olmazsın.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Son mesajlarının bazılarında, "acı çekmeliyiz, acı çekmeyi sevmeliyiz, mutlu olmak yerine acı çekmeyi tercih ederim, mutluluk gider acı kalır" tarzında yazdığını fark etmiştim.
Acı bizi güçlendirebilir, deneyim kazanmamızı sağlayabilir fakat sürekli acı çekmek veya acının yanında olmayı tercih etmek felsefesi yanlış. Neler yaşadın bilmiyorum. İnsan mutlu olmayı tercih eder tabiki, acıya karşı kapım neden açık olsun geldiği zaman onu kovmak, öldürmek için çaba sarf ederim oturup da birlikte kahve içmem.
Hocam gerçekten fikirleri yazıya dökmek zor işmiş . Yanlış anlaşılmışım biraz. Şöyle izah edeyim; Hayatımda aşırı acı çektiğim durum olmadı bunu önden bir belirteyim . Birçok insanın yaşadığım hayatı isteyeceğini biliyorum. Mutluluk kelimesi biraz yanlış anlaşılıyor genel olarak . Mutluluk rahatlık, sürekli sevinme durumu değil benim nezdimde . Her türlü duygunun acı ,pişmanlık ,sevinç, şaşkınlık ,öfke yaşanması durumu. Zaten hisler zıttıyla bilinir o yüzden birine kötü demek pek mantıklı değil. Benim şöyle bir durumum vardı; Acı çektiğim an sürekli kaçıyordum kendimi kısa zevklere veriyordum. Sıkıldığım an veya üzüldüğüm an hemen bir şeker yiyordum veyahut hemen bir p***o izliyordum . Çözüm odaklı değil sevinç odaklı, keyif odaklı düşünüyordum. Bu yüzden acı ve üzüntünün iyi şeyler olabileceğini söyledim ama benim içinde en güzel durum stabil durumdur. Şeker zararlıdır çünkü kısa zevk veriri acı zararlıdır çünkü seni incitir en iyisi ortadır. Sürekli acı tabiiki de istenmez böyle bir şey söylemek tabiiki de istemedim. "Mutlu olmak yerine acı çekmek" kadar mantıksız bir şeyi nerden söyledim acaba biraz tozutmuşum. Mutluluk dediğim şu rahatlık anlamındaki mutluluk yoksa huzur ve refah değil. Benim amacım da onlara kavuşmak zaten.

Ölümden şahsen korkmuyorum benim ölümüm benim için çöküş değil başlangıçtır. Beni zorlayan şeyler hayattaki zorluklar, saçmalıklar. Ölüm korkusu değil. Senin öyleymiş, saygı duyarım. Fedakarlık mevzusu kabul edilebilir.
Ölümden korkuyorum ama bir yandan da yapacak bir şeyin olmadığını seziyorum . Düşünüyorum ve diyorum ki; bir sürü güzel şey yapabilmek varken öldüm gittim. Ama bir yandan da pişman olduğum için mutluyum en azından yapmak istemediğimi belirtmiş oldum ölmeden. Ahiret inancı olan bir insanım tabiiki de ölüm benim için de bir başlangıç .Ama hayatta kalmak ölümden sonraki hayatımız için en büyük sermayemiz , o yüzden ölümü kabul etmek gerektiğini söyledim. Bir gün toprak olacağız ve bu değer verdiğimiz hiçbir şey yanımızda olmayacak . Yalnız gömüleceğiz.
İki posta atıp sıfırlayayım sonra tertemiz başlangıç yapayım diyip tökezleyenlere çok rastladım umarım ki sende de aynı şeyler yaşanmaz. Çünkü cümlelerinden başka türlü bir amacın, planın olduğunu görebiliyoruz.

Gelelim en önemli kısma . Hocam öncelikle şunu belirteyim ki ; Allen Carr metodu ile bırakıyorum ve bu metot biraz farklı, eminim sizin de bilginiz vardır. "iki posta atıp sıfırlayalım" cümlesi tam bir bahane cümlesidir ve ben bunu yapmadım. Birincisi başlangıç diye bir şey yapmıyorum bunu belirtmiştim. Pornoya yaklaşık 7 sene önce başladım ve dün son kez yaptım yani bitirdim. Kötü bir arkadaşım evimden defolup gitti neyi bekliyorum zaten! Başlangıç gelişim ve değişim başlangıcı ve bunun sebebini birazdan açayım. Allen Carr sistemi olayı iki kısma böler ; Küçük Canavar ve Büyük Canavar. Büyük canavar beynimizdeki beyin yıkamasıdır . Benim bunun ile ilgili bir problemim yok . Pornonun zevk verdiği yalanına inanmıyorum . O 2 gün izledim dedim ya inanın hayatımın en berbat 2 günüydü. Yapmak için zorladım kendimi bazen. Büyük canavar çok sinsidir ve bu zevk yalanına inandığımızın bir göstergesidir. Dopamin çekilmesi olmadığı halde 100. Günlerde bozan arkadaşlarımız var forumda. Dopamin çekildiyse kriz neden oluştu? Bir çok arkadaşımız bu zevk yalanını halletmeden olaya başlar ve sonunda iradeleri patlar. Bahaneler falan da bu zevk yanılgısından çıkar. Beyin neden zararlı bir şey için bahane üretsin ki? Demek ki faydalı olduğunu sanıyor . 2 Günlük süreyi bu bahaneleri kaldırıp komple bırakmak ve önümdeki yeniden tuzağa düşmeme neden olacak olayları incelemekle geçirdim. Panik duygusuna kapılmamak için de izledim. Bilirsiniz ki binanın temeli sağlam olmalıdır.
Aslında zaten yine öyle yapmışsın gibi. Bahsetmek zorunda değilsin, uzunsa, Dışarıdan öyle gözüküyor dedim sadece.
Bunları etkilenme diye yazmayacaktım fakat ısrar etmişsin yukarıda. Umarım pişman olmam/olmazsın.
Yapmadım! Bu sefer fark başarı yalanını göz ardı etmiş olmam . Başarı kısmı ufak alışkanlıklar ,dersler , yazılım, şeker, kitap ve diğer tüm alanlardan karşılanacak. Böylece sahte bir başarı hissine ihtiyaç olmayacak. Ayrıca üzüntü ve iniş çıkışlı hayat duygularını kabul ettiğim için sürekli mutlu olmayı beklemiyorum. Zorlanacağım ve bu normal. Bu pes etmek veyahut süreci bitirmek değildir. Mesele beynimde hocam , bakışımda ve bunu yazıya dökmek inanın benim için çok zor.

Umarım meramımı anlatabilmişimdir. Hatalar ve eksiklerimden lütfen bahsedin hocam. Süper bir insan değiliz bakışımızı belirtiyoruz . Yanlış düşünüyor olabilirim , yanlış konuşmuş olabilirim lütfen kusuruma bakmayın . Çok teşekkür ediyorum ciddiye aldığınız için. :)
 

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
638
Tepki puanı
1,581
Puanları
160
Hocam gerçekten fikirleri yazıya dökmek zor işmiş . Yanlış anlaşılmışım biraz. Şöyle izah edeyim; Hayatımda aşırı acı çektiğim durum olmadı bunu önden bir belirteyim . Birçok insanın yaşadığım hayatı isteyeceğini biliyorum. Mutluluk kelimesi biraz yanlış anlaşılıyor genel olarak . Mutluluk rahatlık, sürekli sevinme durumu değil benim nezdimde . Her türlü duygunun acı ,pişmanlık ,sevinç, şaşkınlık ,öfke yaşanması durumu. Zaten hisler zıttıyla bilinir o yüzden birine kötü demek pek mantıklı değil. Benim şöyle bir durumum vardı; Acı çektiğim an sürekli kaçıyordum kendimi kısa zevklere veriyordum. Sıkıldığım an veya üzüldüğüm an hemen bir şeker yiyordum veyahut hemen bir p***o izliyordum . Çözüm odaklı değil sevinç odaklı, keyif odaklı düşünüyordum. Bu yüzden acı ve üzüntünün iyi şeyler olabileceğini söyledim ama benim içinde en güzel durum stabil durumdur. Şeker zararlıdır çünkü kısa zevk veriri acı zararlıdır çünkü seni incitir en iyisi ortadır. Sürekli acı tabiiki de istenmez böyle bir şey söylemek tabiiki de istemedim. "Mutlu olmak yerine acı çekmek" kadar mantıksız bir şeyi nerden söyledim acaba biraz tozutmuşum. Mutluluk dediğim şu rahatlık anlamındaki mutluluk yoksa huzur ve refah değil. Benim amacım da onlara kavuşmak zaten.


Ölümden korkuyorum ama bir yandan da yapacak bir şeyin olmadığını seziyorum . Düşünüyorum ve diyorum ki; bir sürü güzel şey yapabilmek varken öldüm gittim. Ama bir yandan da pişman olduğum için mutluyum en azından yapmak istemediğimi belirtmiş oldum ölmeden. Ahiret inancı olan bir insanım tabiiki de ölüm benim için de bir başlangıç .Ama hayatta kalmak ölümden sonraki hayatımız için en büyük sermayemiz , o yüzden ölümü kabul etmek gerektiğini söyledim. Bir gün toprak olacağız ve bu değer verdiğimiz hiçbir şey yanımızda olmayacak . Yalnız gömüleceğiz.


Gelelim en önemli kısma . Hocam öncelikle şunu belirteyim ki ; Allen Carr metodu ile bırakıyorum ve bu metot biraz farklı, eminim sizin de bilginiz vardır. "iki posta atıp sıfırlayalım" cümlesi tam bir bahane cümlesidir ve ben bunu yapmadım. Birincisi başlangıç diye bir şey yapmıyorum bunu belirtmiştim. Pornoya yaklaşık 7 sene önce başladım ve dün son kez yaptım yani bitirdim. Kötü bir arkadaşım evimden defolup gitti neyi bekliyorum zaten! Başlangıç gelişim ve değişim başlangıcı ve bunun sebebini birazdan açayım. Allen Carr sistemi olayı iki kısma böler ; Küçük Canavar ve Büyük Canavar. Büyük canavar beynimizdeki beyin yıkamasıdır . Benim bunun ile ilgili bir problemim yok . Pornonun zevk verdiği yalanına inanmıyorum . O 2 gün izledim dedim ya inanın hayatımın en berbat 2 günüydü. Yapmak için zorladım kendimi bazen. Büyük canavar çok sinsidir ve bu zevk yalanına inandığımızın bir göstergesidir. Dopamin çekilmesi olmadığı halde 100. Günlerde bozan arkadaşlarımız var forumda. Dopamin çekildiyse kriz neden oluştu? Bir çok arkadaşımız bu zevk yalanını halletmeden olaya başlar ve sonunda iradeleri patlar. Bahaneler falan da bu zevk yanılgısından çıkar. Beyin neden zararlı bir şey için bahane üretsin ki? Demek ki faydalı olduğunu sanıyor . 2 Günlük süreyi bu bahaneleri kaldırıp komple bırakmak ve önümdeki yeniden tuzağa düşmeme neden olacak olayları incelemekle geçirdim. Panik duygusuna kapılmamak için de izledim. Bilirsiniz ki binanın temeli sağlam olmalıdır.

Yapmadım! Bu sefer fark başarı yalanını göz ardı etmiş olmam . Başarı kısmı ufak alışkanlıklar ,dersler , yazılım, şeker, kitap ve diğer tüm alanlardan karşılanacak. Böylece sahte bir başarı hissine ihtiyaç olmayacak. Ayrıca üzüntü ve iniş çıkışlı hayat duygularını kabul ettiğim için sürekli mutlu olmayı beklemiyorum. Zorlanacağım ve bu normal. Bu pes etmek veyahut süreci bitirmek değildir. Mesele beynimde hocam , bakışımda ve bunu yazıya dökmek inanın benim için çok zor.

Umarım meramımı anlatabilmişimdir. Hatalar ve eksiklerimden lütfen bahsedin hocam. Süper bir insan değiliz bakışımızı belirtiyoruz . Yanlış düşünüyor olabilirim , yanlış konuşmuş olabilirim lütfen kusuruma bakmayın . Çok teşekkür ediyorum ciddiye aldığınız için. :)
Rica ederim, sen de sağol.
Aslında aklıma bir an Allen Car metodunu mu uyguluyor acaba diye gelmişti, metodu biliyorum, yazıda yazmadım ama. Şimdi daha iyi anlıyorum Defkhan. Bazen yanlış anlaşılmalar olabiliyor.

Gerek süreç gerek diğer planlarında başarılar diliyorum.
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Rica ederim, sen de sağol.
Aslında aklıma bir an Allen Car metodunu mu uyguluyor acaba diye gelmişti, metodu biliyorum, yazıda yazmadım ama. Şimdi daha iyi anlıyorum Defkhan. Bazen yanlış anlaşılmalar olabiliyor.

Gerek süreç gerek diğer planlarında başarılar diliyorum.
Ha hocam ya şimdi rahatladım! Kendimi ifade etmede pek iyi değilim , kusuruma bakmayın. Daha dikkatli ve detaylı olmaya çalışacağım. Günlüğü daha çok kendime yazdığım için detay verme gereği görmedim(kendim bildiğim için). Sanırım en iyi yol gene de göstermek olacak. En çok inandığım insanlar söyleyenler değil söylediklerini yapanlar olmuştur. O yüzden çalışmaya devam. İyi dilekleriniz için teşekkürler . :)
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
10.12.2021|Gün 2

Saydığım günler pornoyu bırakmanın değil gelişimin günleri albayım. Her bir gün hayat binamin bir parçası ise her birisi en az hayatım kadar değerlidir . Çünkü hayatı hayat yapan o parçalardır.

Fazla yazmayacağım albayım şuan müsait değilim. Başka zaman bol bol konuşuruz. Daha buralardayız zaten . Kendinize iyi bakın!
 

Defkhan5960

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
548
Tepki puanı
1,267
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
11.12.2021|Gün 3

Bugün sürücü kursu sınavından kaldım albayım ve ilginç bir tecrübe edindim. Hayat bu düşüşlerden oluşurmuş. Kaldığım an kendimi çok kötü hissetmedim hemen hatalarımı bulmaya çalıştım ama bulamadım . Sistemin yetersizliği yüzünden kalmış oldum. Eski ben olsa bunu hemen kafaya takardı. "Ya! Bir halt beceremedin! Git bir p***o izle ,al şuradan gofreti , gerizekalı seni!" derdi. Şimdi ise nedense üzgün değilim . Çözüm odaklıyım. O kadar sevindim ki anlatamam albayım. Düşünceler ,bakışlar işe yarıyor . Değişiyorum , gelişiyorum ve bunu hissetmek harika. Bugün genel olarak bu moral bozukluğundan ötürü günümü boş geçirmemi beklerdim. Sonuç olarak sınavı kaybettim albayım . Şöyle bir dinlenmeyi hak ediyorum (!). Ama yapmadım gittim ve çalıştım.

Derslerimin hiçbiri benden daha ağır değil albayım. Şu teori işini bırakıp pratiğe geçmem lazıma acilen. Şu anlık Dostoyevski-Öteki kitabını okuyorum. Bunla ilgili bir inceleme veya hikaye forumda paylaşacağım zaten.
İngilizce çalışmaları fena gitmiyor , forum için bir çeviri yapmaya çalışıyorum ve dinleme etkinlikleri yapıyorum. Her ne kadar bazen sıkılsam da sonuçlarını görmek beni mutlu ediyor.
Telefon tutkum sinir edici albayım. Bazen elimde olmayınca panikler oluyorum. Hiçbir yere onsuz gitmiyorum. Telefon resmen bir organım olmuş. Hemen bahanem de hazır birde albayım; "Ya biri ararsa?" Arasın be! Ulaşamazsa yeniden biz ararız . Ne kadar acil olabilir ki?

Dediğim en önemli değişikliği hissediyorum albayım . Hata yapmak ve onlardan ders çıkarmak. Hatalara bu yüzden güzel demiştim. Hatalardan korkardım sırf bu yüzden bol bol hata yapardım. Şimdi bunu bir ölüm-kalım meselesi haline getirmiyorum. Olmadı ise olmadı! Hemen çözüm üretmeye çalışıyorum.

Hayat daha iyiye gidecek mi albayım? Huzura ve refaha erecek miyiz? Güzel günler bizi mi bekliyor? Yoksa onlar gelecek mi? Umut doluyum albayım . İşte bu umut beni yaşatıyor . Belki diyorum , belki yarın ki fikirlerim bugün ki ile tutmaz . Hayatım değişmese bile fikirlerim değişir. O yüzden her ne kadar üzülsem hep 'belki' diyorum 'belki daha iyisi gelecektir'.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst