Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Durumuma Dair Tavsiyeleriniz Nelerdir?

A1rass

Yeni Fapstronot
Katılım
26 May 2021
Mesajlar
12
Tepki puanı
26
Puanları
14
Arkadaşlar merhabalar artık bu hayatla başa çıkamıyorum ne zaman bir adım atsam birşey yapmaya çalışsam elimde kalıyor her şey. Birde neverfap derken 69 günlük sürecimi bozdum derken yine toparlanayım diyordum ama sevdiğim kızda en yakın arkadaşım kardeşim dediğim insan tarafından kapıldı. Elimden kaydı gitti hiçbir *ok yapamadım hayatım hiç yolunda gitmiyor. Herhalde hayatımın en dibindeyim diyebilirim. Bu aralar kafama hep saçma düşünceler geliyor bu hayat bana ağır gelmeye başladı artık birşey yapmadan önce birde size sormak istiyorum. Hayatımı nasıl düzene sokabilirim ? Son çizgideyim cidden tavsiyelerinizi bekliyorum, tesekkürler.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Rodion Romanoviç

Raskolnikov
Çevirmen Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
689
Tepki puanı
1,691
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Biliyor musun? Iste hayat dediğimiz şey bu!Hayatın çalışma şekli bu. Acı , nefret , üzüntü bunlar hayatın sana verdiği şeyler . Sence hangi duygu var ve diğeri onun yokluğundan var olmuş oluyor. Mutluluk mu hüzün mü? Cesaret mi korkaklık mi? Yoksa her ikisi de mi var? Inanır mısın belki de 1 yıl sonra su ana gülerek bakacak olman çok garibime gitti. Sana bir şey yap demeyeceğim. Bekle sadece bekle , alisacaksin. Herşeye alıştığın gibi. Doğarken annene babana alıştığın, arkadaşlarına alıştığın. Öğrendikçe daha yüksek şeylere alıştın. Şimdi ise alıştığın bunca şeyi kaybettigin için korkuyorsun. Korkma bunada alışırsın!
 

Kişisel Gelişim

Mars Yolcusu
Katılım
21 Eyl 2021
Mesajlar
76
Tepki puanı
132
Puanları
43
Hayat ile basa cikabildigini dusunuyorum. Her seyin elinde kalmasi imkansiz. Kardesim dedigin insan kizi sevdigini biliyor muydu? Hayatin hic yolunda gitmese, su an hayatta olmazdin. Hayatinin en dibi diye bir sey yok. Kafana gelen sacma dusuncelerin dogal oldugunu dusunuyorum. Bu hayatin, herkese agir geldigi donemler oluyor, olabilir de. Hayatini, istedigin seyler ve senin icin dogru seyler icin mucadele ederek, duzene sokabilirsin. Son cizgide oldugunu dusunmuyorum.
 

Richard Winters

Komando
Meydan Okuma Rozeti
Katılım
15 Şub 2021
Mesajlar
504
Tepki puanı
1,254
Puanları
160
Arkadaşlar merhabalar artık bu hayatla başa çıkamıyorum ne zaman bir adım atsam birşey yapmaya çalışsam elimde kalıyor her şey. Birde neverfap derken 69 günlük sürecimi bozdum derken yine toparlanayım diyordum ama sevdiğim kızda en yakın arkadaşım kardeşim dediğim insan tarafından kapıldı. Elimden kaydı gitti hiçbir *ok yapamadım hayatım hiç yolunda gitmiyor. Herhalde hayatımın en dibindeyim diyebilirim. Bu aralar kafama hep saçma düşünceler geliyor bu hayat bana ağır gelmeye başladı artık birşey yapmadan önce birde size sormak istiyorum. Hayatımı nasıl düzene sokabilirim ? Son çizgideyim cidden tavsiyelerinizi bekliyorum, tesekkürler.
Sana Kırmızı Hapı almanı tavsiye ediyorum erkekadam.org sitesini baştan sona oku sürecine gelince kendine bi uğraş bul kriz anlarında spor yap dışarı çık vs bağımlılığını başka bir alışkanlıkla değiştir
 

Gelişimsabırister

Uranüs Yolcusu
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
291
Tepki puanı
389
Puanları
111
Bir kırılma yaşıyorsun ardından toparlanma gelecektir. Zamana bırakırken farklı etkinlikler yaparak kendine destek ol. Boş boş zamana bırakma. Film dizi izle gez dolaş içini dök deftere canın ne isterse onu yap, bu da geçer yahu diyebil. Teselli videoları izleyebilirsin. Doğru düşünemiyorsun suan.
 

Odin

Mezun
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
197
Tepki puanı
457
Puanları
108
Dostum, ben bu kırılma anlarını onlarca kez yaşadım. Her şey ters gidiyormuş gibi bir his oluyor içinde. Varsın ters gitsin. Senin düşüneceğin şey: “Ben bunları nasıl çözerim?” olmalı. Çözüm odaklı olursan ve mantık sınırları içerisinden çıkmadan, drama yapmadan çözüm bulursan ileride bile böyle problemler seni yıkamaz.

Problemlerine gelince, o kız öyle bir şey yaptıysa sana, başkalarına da yapabilir. O yüzden kızı unut. Üzüldüğüne değmez.

Sürecine de ne olursa olsun devam et. P**’yu Bırakmanın Kolay Yolu kitabını da okumanı şiddetle tavsiye ediyorum. Her gün foruma girip buradaki yazıları oku. Böyle yaparak sürecin bilincinde ve farkında olursun.
 

MİKE

Mezun
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
60
Tepki puanı
149
Puanları
43
Oku ne kadar geri çekersen o kadar ileri fırlar. Buradaki çoğu kişi hayatının bir döneminde yokuş aşağı indiği için burada. Artık hayatının kontrolünü eline almaya başlayacağın nokta burası. Stoa felsefesi ile ilgilen, sürecini bozulsun sayılar çok önemli değil sen bilgiyle donan kurtarıcı yazıyı yazacağımı düşünüyorum o yazıyı yazınca kurtulursun. Bir de değişim sonuçları değiştirir sabitlik sonuçları daimi kılar. Değiş.
 

Targetlock

Deneyimli Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
603
Tepki puanı
817
Puanları
160
Bu tür durumların sonunda çok çok tükenişe gidersin de "intiharı düşünüyorum" dersin.
Bu intihar etme durumu dünyaya karşı verilen pasif agresif bir tepki olmamalıdır. Bak benim kıymetimi anlamadınız ben gidiyorum arkamdan üzülün gibi bir tutum çok saçmadır.
Bir intihar aşam ağırlaştığında gereklidir evet ancak bahsettiğim intihar soyut bir intihardır.
Dünyaya o kadar bağımlı ve kendini planlar yapamayacak duruma o kadar fazla batırıyorsun ki harap olmaktan başka çaren yok
Sonra suçlu dünya oluyor. Hayır suç kendini bu kadar çaresiz ve seçeneksiz bırakıp risk almayan tarafındadır.
Dünya doğru yaşayınca çok zor ve o oranda çok görkemli bir yerdir.
İyi bir yaşamın kriteri de mutlu olmak değildir. Mutluluk pasta gibi arada gelir tat verir gider yani. Yaşamına bakış açını , insanlara ve hayata bakış açını değiştirerek şuanki sefil halini öldürmeni ve bunu tüm caniliğinle yapmanı tavsiye ederim. Bu sefil bakış açında kalıp hayatın onu elemesini beklemektense onu kendin öldür ve güçlü olanı inşa et. Güçlü olan da basitçe inşa edilecek olsaydı adı güçlü olan olmazdı. Yolun zorluklarla ve o oranda gelişimle dolu. Gazan mübarek olsun :D
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst