Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Erkelerde yüz oturması kaç yaşında olur ?

  • Konuyu başlatan senV2.0degisimi
  • Başlangıç tarihi
S

senV2.0degisimi

Misafir
Abi küçükken yakışıklı bi çocuktum burak özçivite benzetirlerdi beni şu ergenliğe girdiğimden beri bi hayrını göremedim burnum saçma sapan orantısızlaştı sakalım toy daha çirkinlik abidesine dönüştüm 19 yaşımdayım bu ne kadar böyle gider yav ???
 

GAZAP

Uranüs Yolcusu
Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
176
Tepki puanı
424
Puanları
99
Konum
ZİNCİRLİ KUYU MEZARLIĞI.
Abi küçükken yakışıklı bi çocuktum burak özçivite benzetirlerdi beni şu ergenliğe girdiğimden beri bi hayrını göremedim burnum saçma sapan orantısızlaştı sakalım toy daha çirkinlik abidesine dönüştüm 19 yaşımdayım bu ne kadar böyle gider yav ???
Eskiden beni de Burak Özçivit e benzetirler di, çocukken salına,salına havalı havlı yürürdüm. Bir gün bi kendime aynada bakayım dedim, birde ne göreyim. Yıllarca kandırmışlar beni. ALLAH tan ayna diye birşey icad edilmiş yoksa, hala Burak ö. Gibi Takılırdım etrafta.

Mesela yani.. hiçbir olmadı😁😁
 

whatWasfap

Jüpiter Yolcusu
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
137
Tepki puanı
283
Puanları
84
Konum
İzmir
Hormonlarına ve genetiğine bağlı, erkeksi yüz hatları için testosteron lazım yani spor yapmalısın. ailendeki erkeklere sor kaç yaşında böyle böyle oldu falan diye ona yakın olacaktır.
 

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
397
Tepki puanı
940
Puanları
160
Çocukluğun hakkında dediğine yorum yapmayacağım 😁

Sakal, bıyığın hormon durumuna(testosteron)göre, yüzünün şekli ise beslenmene, sporuna yani kilona göre biraz değişebilir.
Hepimiz yaşıyoruz o süreci. Sakin ol kafana aşırı derecede takma, bakımlı olmaya ve kendini geliştirmeye bak.
 
Son düzenleme:

UltraInstinct

Yeni Fapstronot
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
11
Tepki puanı
15
Puanları
4
Kanka yüzünün maskülen durmasını istiyorsan jawline yani çene kasını geliştirebilirsin. At ağzına 5 tane falım çiğne yarım saat çene kasın yanmaya başlar düzenli yaparsan faydasını görürsün ayrıca boyun kaslarını geliştirirsen bunun yanında efsane olur. Daha detaylı bilgi için araştırabilirsin.
 

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Belli olmaz o , YouTubeda ünlü insanların yüz değişmine bak bazıları çok değişmiş , bazıları hala temel yüzü koruyor.

Tipi dert etme , sen karizma olursan zaten insanlar yüzünü de beğenir. Çoğu filmde kötü adam tipsiz olur ama insanlar gidip profil fotoğrafı yaparlar. Se özgüvenli , dik ,sağlam olmaya bak. Yüzü dert etme.

Ayrıca giyim , vücut (kas vs.) Yüzden daha etkili olabiliyor. Değiştiremeyeceğin şeyleri kafana takma , elinde olanları değiştirebilirsin.

Para az ise bile lcw , defacto gibi yerler biraz daha ekonomik. Ayda bir parça kıyafet bile alsan yavaş yavaş birsürü seçeneğn olur.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst