Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Hissettiğim Zorunluluk

jacksparrow

Venüs Yolcusu
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
67
Tepki puanı
82
Puanları
24
Yaş
17
Sosyal olmak ve çevremin olmasını istiyorum ama çok uzak geliyor. Sanki başaramam gibime geliyor diğerlerine bakıyorum 2 sene önce girmiş olduğum sınavdan bir şey yapamadım. O çok "özel" kız yüzünden hayır aslında çalışmadım. Sebepleri; platoniğim ve pmo bağımlılığım. Normalde Instagram kullanmam ama az önce bir arkadaşımın kişilerine baktım, özendim tabi sosyal birisi, kızlar falan o iyi okula gidiyor. Boşluktayım ve hiçbir şey diyemiyorum. Aklım çok dolu, bazen diyorum normal bir hayatım olsun çevrem olsun kız arkadaşım falan arkadaşlarım olsun... He bu arada anlık gelen brişey değil hani olur ya bir efkar basar geçer bu düşüncelerim öyle değil. Her zaman bunlar aklımı meşgul ediyor. 2-3 arkadaşım var hepten yalnız değilim ve bolca düşman mı diyim bilmiyorum onlar var. Sonra okulda çok kıza yürüdüğüm için adım çıktı falan abazan oo çok olaylar oldu okulda adım çıktı. Bazen de diyorum nofap yapıp eline ne geçecek. Arkadaşlar nofap sosyalleşmeme yardımcı olur mu?
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

jacksparrow

Venüs Yolcusu
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
67
Tepki puanı
82
Puanları
24
Yaş
17
Büyük bir arkadaş çevrem var ama onlar beni sevmiyorlar gibi hissediyorum. Hata bende ama ne yapacağım hiçbir şey bilmiyorum kendimi geliştirmek istiyorum. Neler tavsiye edersiniz?
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
168
Tepki puanı
356
Puanları
99
Dostum, önemli bir karar almak seni daha iyi bir duruma getirebilir. Gerideki her şeyi unutup, yeni bir beyaz sayfa açmak daha mantıklı olabilir. Eğer ki arkadaşların sana destek yerine köstek oluyorsa onları bırakman senin için daha hayırlı olur. Kendini geliştirmek dediğin şey; adı üstünde zaten. Kendin için bir şeyler yapıyorsun. Senin hatan, sana köstek olan şeyleri ardında bırakmamandır. Sana engel olan şeyleri ardında bırak, gerisi gelir.

Aynı şey kız meselesi için de geçerli. Dünya nüfusu şu anda yaklaşık 8000000000 ( sekiz milyar). Bu nüfusun yaklaşık %50'si ise kadınlardan oluşmakta. Ve bu kadın nüfusunun da %7.56'sı ise 20-24 yaş arası kadınlardan oluşmakta. Yani özet olarak 20-24 yaş arası kadın sayısı, dünyada yaklaşık 300000000 (300 milyon). Ve sen gidip bir tanesi seni hayal kırıklığına uğrattı diye neden üzülesin ki? Düşüncelerinin çoğu çarpıtılmış ve seni aşağı duruma düşürmekten ve özgüvenini kırmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.

Sana bir kitap önerisi vereyim. "İyi Hissetmek" adlı kitapta özgüven eksikliğini ve depresyonunun altında yatan sebepleri anlayıp çözüme ulaştırabiliyor.

Özet olarak, sana engel olan şeyleri hayatından çıkar. Gereksiz, bir işlevi olmayan düşüncelerini de kafandan çıkar.

Bir sorun olursa özelden yazabilirsin. Bütün samimiyetimle sana yardım edebilirim.
 

BloodRien

Uranüs Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
8 Haz 2021
Mesajlar
204
Tepki puanı
380
Puanları
111
Sosyal olmak ve çevremin olmasını istiyorum ama çok uzak geliyor. Sanki başaramam gibime geliyor diğerlerine bakıyorum 2 sene önce girmiş olduğum sınavdan bir şey yapamadım. O çok "özel" kız yüzünden hayır aslında çalışmadım. Sebepleri; platoniğim ve pmo bağımlılığım. Normalde Instagram kullanmam ama az önce bir arkadaşımın kişilerine baktım, özendim tabi sosyal birisi, kızlar falan o iyi okula gidiyor. Boşluktayım ve hiçbir şey diyemiyorum. Aklım çok dolu, bazen diyorum normal bir hayatım olsun çevrem olsun kız arkadaşım falan arkadaşlarım olsun... He bu arada anlık gelen brişey değil hani olur ya bir efkar basar geçer bu düşüncelerim öyle değil. Her zaman bunlar aklımı meşgul ediyor. 2-3 arkadaşım var hepten yalnız değilim ve bolca düşman mı diyim bilmiyorum onlar var. Sonra okulda çok kıza yürüdüğüm için adım çıktı falan abazan oo çok olaylar oldu okulda adım çıktı. Bazen de diyorum nofap yapıp eline ne geçecek. Arkadaşlar nofap sosyalleşmeme yardımcı olur mu?
Oğuz benli oğlu diye bir kanal var nasıl düşüncelerinin efendisi olursun gibi bir sürü şey anlatıyo belki işine yarar bir göz at bence
 

İradeavcısı

Jüpiter Yolcusu
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
258
Tepki puanı
255
Puanları
96
Sosyal olmak ve çevremin olmasını istiyorum ama çok uzak geliyor. Sanki başaramam gibime geliyor diğerlerine bakıyorum 2 sene önce girmiş olduğum sınavdan bir şey yapamadım. O çok "özel" kız yüzünden hayır aslında çalışmadım. Sebepleri; platoniğim ve pmo bağımlılığım. Normalde Instagram kullanmam ama az önce bir arkadaşımın kişilerine baktım, özendim tabi sosyal birisi, kızlar falan o iyi okula gidiyor. Boşluktayım ve hiçbir şey diyemiyorum. Aklım çok dolu, bazen diyorum normal bir hayatım olsun çevrem olsun kız arkadaşım falan arkadaşlarım olsun... He bu arada anlık gelen brişey değil hani olur ya bir efkar basar geçer bu düşüncelerim öyle değil. Her zaman bunlar aklımı meşgul ediyor. 2-3 arkadaşım var hepten yalnız değilim ve bolca düşman mı diyim bilmiyorum onlar var. Sonra okulda çok kıza yürüdüğüm için adım çıktı falan abazan oo çok olaylar oldu okulda adım çıktı. Bazen de diyorum nofap yapıp eline ne geçecek. Arkadaşlar nofap sosyalleşmeme yardımcı olur mu?
Bende de bazen oluyor mesela niye bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı (Real diyorum)
Onu bırak neden özgüvensizim derslerde elim ayağıma dolaşıyor
Çok sessiz im
Kendimi sevmiyorum beğenmiyorum insan içinde olan fotoğraflardan (selfie) lerden kaçıyorum (kendimi çekiyorum kendi telefonumda sıkıntı yok başkalarının yanında aile arkadaş vb.)
Yalnız öleceksin deseler şaşırmam
Ve bu arada zamanında çok kötü arkadaşlık seçimleri yapmıştım diyorum ki keşke onlarla takılmak yerine asosyal bir b..k parçası olarak kalsaydım ama oldu işte :(
10 tane normal arkadaş 1 tane yakın olduğun iyi geçindiğin kafa dengi arkadaşla eşit olamaz.
Birlik olup haberleşerek bu özgüvensizliği vs. Kaldıracak Birşeyler yapabilir miyiz
 

cgang

Neptün Yolcusu
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
210
Tepki puanı
480
Puanları
111
Sosyal olmak ve çevremin olmasını istiyorum ama çok uzak geliyor. Sanki başaramam gibime geliyor diğerlerine bakıyorum 2 sene önce girmiş olduğum sınavdan bir şey yapamadım. O çok "özel" kız yüzünden hayır aslında çalışmadım. Sebepleri; platoniğim ve pmo bağımlılığım. Normalde Instagram kullanmam ama az önce bir arkadaşımın kişilerine baktım, özendim tabi sosyal birisi, kızlar falan o iyi okula gidiyor. Boşluktayım ve hiçbir şey diyemiyorum. Aklım çok dolu, bazen diyorum normal bir hayatım olsun çevrem olsun kız arkadaşım falan arkadaşlarım olsun... He bu arada anlık gelen brişey değil hani olur ya bir efkar basar geçer bu düşüncelerim öyle değil. Her zaman bunlar aklımı meşgul ediyor. 2-3 arkadaşım var hepten yalnız değilim ve bolca düşman mı diyim bilmiyorum onlar var. Sonra okulda çok kıza yürüdüğüm için adım çıktı falan abazan oo çok olaylar oldu okulda adım çıktı. Bazen de diyorum nofap yapıp eline ne geçecek. Arkadaşlar nofap sosyalleşmeme yardımcı olur mu?
Çocukken tanrıya dua ederdim tanrım bana bisiklet ver diye sonra işleyişin bu olmadığının farkına vardım. Bir bisiklet çaldım ve Tanrıdan beni bağışlaması için dua etdim - Al Pacino
 

jacksparrow

Venüs Yolcusu
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
67
Tepki puanı
82
Puanları
24
Yaş
17
diyor ki harakete geç konuşmakla istemekle olmaz kendini geliştir diyor ama söz güzelmiş
 
Katılım
4 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
62
Puanları
21
Özgüven kazanman lazım o yüzden şu yazıyı oku;
Daha sonra faydalı alışkanlıklar kazan örneğin meditasyon yap, kitap oku veya ilgili olduğun alan hakkında araştırma yap, ders çalış, arklarınla birlikte farklı aktiviteler yap...
 
N

neurosoft

Misafir
Dostum, önemli bir karar almak seni daha iyi bir duruma getirebilir. Gerideki her şeyi unutup, yeni bir beyaz sayfa açmak daha mantıklı olabilir. Eğer ki arkadaşların sana destek yerine köstek oluyorsa onları bırakman senin için daha hayırlı olur. Kendini geliştirmek dediğin şey; adı üstünde zaten. Kendin için bir şeyler yapıyorsun. Senin hatan, sana köstek olan şeyleri ardında bırakmamandır. Sana engel olan şeyleri ardında bırak, gerisi gelir.

Aynı şey kız meselesi için de geçerli. Dünya nüfusu şu anda yaklaşık 8000000000 ( sekiz milyar). Bu nüfusun yaklaşık %50'si ise kadınlardan oluşmakta. Ve bu kadın nüfusunun da %7.56'sı ise 20-24 yaş arası kadınlardan oluşmakta. Yani özet olarak 20-24 yaş arası kadın sayısı, dünyada yaklaşık 300000000 (300 milyon). Ve sen gidip bir tanesi seni hayal kırıklığına uğrattı diye neden üzülesin ki? Düşüncelerinin çoğu çarpıtılmış ve seni aşağı duruma düşürmekten ve özgüvenini kırmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.

Sana bir kitap önerisi vereyim. "İyi Hissetmek" adlı kitapta özgüven eksikliğini ve depresyonunun altında yatan sebepleri anlayıp çözüme ulaştırabiliyor.

Özet olarak, sana engel olan şeyleri hayatından çıkar. Gereksiz, bir işlevi olmayan düşüncelerini de kafandan çıkar.

Bir sorun olursa özelden yazabilirsin. Bütün samimiyetimle sana yardım edebilirim.
Aklımda beliren şeyler kabataslak buradaki fikirlerle aynı. Hocamın dediği gibi beyaz bir sayfa açmak ve özgüvenini geliştirmek için harekete geçmek sanırım yapman gerekenlerin başında gelir... Arkadaşım dediğin insanlar yalnızca iyi gününde senle takılırmış gibilerse ve senin sıkıntılarına dair sana bir destekleri yoksa postala yanından onları... Gerçekten bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Ben de böyle pislik kadar değeri olmayan sözde arkadaşlar edindim. Bunu sadece ortaokulda yalnız kalmamak için yaptım. Yalnızca eğlence için bir araya geldiğimizi ve başıma kötü işler yığıldığı zaman asla bana destek olmadıklarını tam olarak farkedince hepsinin yaptığı pislikleri okulda ifşa edip onları kendimden uzaklaştırdım ve 8. sınıfta değişen sınıfımda tam olarak arkadaş olmasalar da daha kaliteli insanlarla sohbet muhabbet edip tüm imkanımla lise sınavına hazırlandım. Şu an fen lisesindeyim ve köşede büyüyen ot kadar bile değeri olmayan o çocukları şimdi sorsan hatırlamıyorum bile. Yolda gördüğümde hala yeni bir çevre edinememiş olmalarını ve birbirleriyle takıldıklarını görünce onlara yalnızca aptal gözüyle bakıyorum...
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst