Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

K.v.p Taktiği

Holid

Venüs Yolcusu
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
106
Puanları
39
Konum
Denizli
Ben düsündüm kriz gecmesi için şöyle yöntem buldum :Şimdi krizler geldi aniden youtube'a girip açıyoruz eski halimize bakıp ne olacağımızı nasıl yükseleceğimizi düşünüyoruz fap yaparak gelişmeyeceğimizi kendimize anlatıyoruz böylelikle kriz gecmis oluyor eğer hala fap yapma isteği geçmezse spor ile uğraşınız . Ben yeni keşfettim umarım yüksek günlere çıkarken işe yarar.yazım bu kadardı iyi günler dilerim
 

Lazkopat

Emektar Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
690
Tepki puanı
1,003
Puanları
160
Kriz baya ilerlemişti. Sitelerde geziniyordum. Hatta edging dahi yapacaktım neredeyse. Ardından senin taktik aklıma geldi. Müziği açtım ve kendime dedim ki şuan boşalmayıp biriktireceğin enerji ile o fotoğraflarda gördüğün kadınlarla ilişki yaşamak varken neden enerjimi heba edeyim ki? Sonuçta hem izlemedim hem de boşalmadım. Yani krizi atlattım. Alırım bi h.o Sağol reis taktik için.
Edit: İşe yaramıyor.
 
Son düzenleme:

Lazkopat

Emektar Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
690
Tepki puanı
1,003
Puanları
160
Kriz baya ilerlemişti. Sitelerde geziniyordum. Hatta edging dahi yapacaktım neredeyse. Ardından senin taktik aklıma geldi. Müziği açtım ve kendime dedim ki şuan boşalmayıp biriktireceğin enerji ile o fotoğraflarda gördüğün kadınlarla ilişki yaşamak varken nede enerjimi heba edeyim ki? Sonuçta hem izlemedim hem de boşalmadım. Yani krizi atlattım. Alırım bi h.o Sağol reis taktik için.
Gülmeyin yahu. Ciddiyim yeni çıktım krizden. Gerçek bunlar gerçek. Sağol reis tekrardan.
Edit: İşe yaramıyor.
 
Son düzenleme:

Holid

Venüs Yolcusu
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
106
Puanları
39
Konum
Denizli
Kriz baya ilerlemişti. Sitelerde geziniyordum. Hatta edging dahi yapacaktım neredeyse. Ardından senin taktik aklıma geldi. Müziği açtım ve kendime dedim ki şuan boşalmayıp biriktireceğin enerji ile o fotoğraflarda gördüğün kadınlarla ilişki yaşamak varken nede enerjimi heba edeyim ki? Sonuçta hem izlemedim hem de boşalmadım. Yani krizi atlattım. Alırım bi h.o Sağol reis taktik için.

Rica ederim abi
 

Lazkopat

Emektar Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
690
Tepki puanı
1,003
Puanları
160
Hacı 5.günümdeyim ve çok şiddetli bir kriz geldi yine bu taktik işe yaradı. Adminler sabitlesin bence konuyu harbiden işe yarıyor. Hele benim dediğim şekilde müq. Neverfap kılıcımı getir Memati, arabayı hazırlayın Abdülhey. Pornoyu indirmeye gidiyoruz.
Edit: İşe yaramıyor.
 
Son düzenleme:

JakeDunn

Emekli Moderatör
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
696
Tepki puanı
2,053
Puanları
200
Web Sitesi
neverfapturkiye.com
Hacı 5.günümdeyim ve çok şiddetli bir kriz geldi yine bu taktik işe yaradı. Adminler sabitlesin bence konuyu harbiden işe yarıyor. Hele benim dediğim şekilde müq. Neverfap kılıcımı getir Memati, arabayı hazırlayın Abdülhey. Pornoyu indirmeye gidiyoruz.
Her an bu taktiği uygulayamazsınız.
 

Lazkopat

Emektar Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
690
Tepki puanı
1,003
Puanları
160
O zaman da kendi kendine "Cendere" yi söyleyebilir :LOL:

Çözüm disiplin arkadaşlar taktikler etkisini çok kısa sürede kaybedebiliyor.
Henüz kaybetmedi etkisini kaybedene kadar devamke. Pisi pisi yi de söyleyebilir.

Edit: İşe yaramıyor.
 
Son düzenleme:

Possible

Yeni Üye
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
8
Tepki puanı
3
Puanları
3
Ben düsündüm kriz gecmesi için şöyle yöntem buldum :Şimdi krizler geldi aniden youtube'a girip açıyoruz eski halimize bakıp ne olacağımızı nasıl yükseleceğimizi düşünüyoruz fap yaparak gelişmeyeceğimizi kendimize anlatıyoruz böylelikle kriz gecmis oluyor eğer hala fap yapma isteği geçmezse spor ile uğraşınız . Ben yeni keşfettim umarım yüksek günlere çıkarken işe yarar.yazım bu kadardı iyi günler dilerim
??? ?? Kardeşim 500lü günleri görmen dileğiyle
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst