Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Ritalin Veya Concerta Kullanılmalı Mı?

Incognito Tab

Venüs Yolcusu
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
80
Tepki puanı
118
Puanları
53
Konum
Yks Muharebesi
Dostlar merhaba umarım gününüz ve süreciniz iyi geçiyordur
Yakın zamanda psikaytriye göründüm ve DEHB(Dikkat Eksikliği ve bana Hiperaktivite Bozukluğu) teşhisi konuldu.
İlk başlarda devlete gittiğim için üstünkörü teşhis konuldu zannettim ancak internette de araştırınca DEHB belirtilerinin çoğunun bende olduğunu gözlemledim. Aslında korktuğum teşhis değil bu teşhis için kullanılan ilaç: Ritalin
Forumlarda ve internette sürekli fikir ayrılığı yaşayanlar var, kimileri bağımlılık yaptığını ve birçok hastalığa sebep olduğunu belirtirken bazıları ise bu ilacın çok iyi geldiğini söylemişti
Aranızda bu ilaçla deneyimi olan var mı ? Bağımlılık yapan bir şey mi ? Aydınlatırsanız sevinirim
 

mavi

Jüpiter Yolcusu
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
133
Tepki puanı
288
Puanları
84
Konum
İstanbul
Ritalin kullanmak isterdim, hala da merak ediyorum nasıl bir etkisi olduğunu. Ben daha önceleri antidepresan kullandım. Cipralex, prozac gibi hafif antidepresanlardı bunlar. Bağımlılık, yan etki vs. hiç birşey yapmadılar. Bana kalırsa ilacı bir kullan derim. Baktın olmuyor bırakırsın.
 

hikmet20

Yeni Üye
Katılım
16 Eyl 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
14
Puanları
3
Ben ikisini de kullandım bu ilaçlar uyarıcı ilaçlardır. Yani bir nevi vücutta kokain gibi bir etki yaparlar. Gözünüz fal taşı gibi açılır, uyuyamazsınız tabi ki dikkati de artırır. Tabi ki bu ilacın da yan etkileri var mesela iştah kesiyor başlarda kalp çarpıntısı vs. oluyordu bende düzenli kullanınca geçti. Sonra her kullandığımda beni düşünceli bir ruh hali içine sokuyordu. Benim tavsiyem ilaçtan ziyade hayatınızı düzenleyerek ve bununla ilgili kitaplar materyaller okuyarak ve buna uygun beslenerek, iyi bir uyku düzeniyle başa çıkabileceğinizdir.

İyi bir beslenme, yapay tatlandırıcılardan uzak durma, iyi bir uyku düzeni yapcaklarını planlama ve kendini iyi motivasyon kaynakları bulma gibi şeylerle hayatınızı düzenleyebileceğinizi düşünüyorum. İrade terbiyesi adlı kitabı da okuyabilirsiniz bana çok şey kattı. DEHB Dönüşüm diye bir kitap vardı belki onu okuyabilirisniz ve ne olursa olsun bu konuda araştırmaktan vazgeçmeyin. Sadece doktorların değil bu konudan müzdarip kişilerin hikayelerini dinleyin :)
 

Incognito Tab

Venüs Yolcusu
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
80
Tepki puanı
118
Puanları
53
Konum
Yks Muharebesi
Ben ikisini de kullandım bu ilaçlar uyarıcı ilaçlardır. Yani bir nevi vücutta kokain gibi bir etki yaparlar. Gözünüz fal taşı gibi açılır, uyuyamazsınız tabi ki dikkati de artırır. Tabi ki bu ilacın da yan etkileri var mesela iştah kesiyor başlarda kalp çarpıntısı vs. oluyordu bende düzenli kullanınca geçti. Sonra her kullandığımda beni düşünceli bir ruh hali içine sokuyordu. Benim tavsiyem ilaçtan ziyade hayatınızı düzenleyerek ve bununla ilgili kitaplar materyaller okuyarak ve buna uygun beslenerek, iyi bir uyku düzeniyle başa çıkabileceğinizdir.

İyi bir beslenme, yapay tatlandırıcılardan uzak durma, iyi bir uyku düzeni yapcaklarını planlama ve kendini iyi motivasyon kaynakları bulma gibi şeylerle hayatınızı düzenleyebileceğinizi düşünüyorum. İrade terbiyesi adlı kitabı da okuyabilirsiniz bana çok şey kattı. DEHB Dönüşüm diye bir kitap vardı belki onu okuyabilirisniz ve ne olursa olsun bu konuda araştırmaktan vazgeçmeyin. Sadece doktorların değil bu konudan müzdarip kişilerin hikayelerini dinleyin :)
Sağolun, bahsettiğiniz kitabı okuyacağım(irade terbiyesini indirmiştim zaten onu da okuyacağım yakında :) )
 

jacksparrow

Ay Yolcusu
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
67
Tepki puanı
74
Puanları
21
Yaş
16
hikmet20 tamamen katılıyorum. uzun zaman önce bırakmıştım. haftalar önce bi deniyim dedim böyle bir etki olmaz aynı senin dediğin gibi gözler fal taşı gibi açılıyor odaklanmam falan artmıştı. kendini tekrar eden düşünceler vardı içtiğimde daha aklım başıma gelmişti boşver dedim ne kadar saçma olduğunu görmüştüm bi içişte
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst