Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Romantik Olmalı Mıyız?

Kişisel Gelişim

Mars Yolcusu
Katılım
21 Eyl 2021
Mesajlar
76
Tepki puanı
129
Puanları
43
Romantiklik bana akılsızca gelmeye başladi. Hayatima giren her kizda, bir nebze olsun romantiklik istiyor, istedi. Tamam iltifat falan güzel şey ama, çok da abartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Zaten bir kiza cok sık iltifat etsen, iltifatlarin sahane olsa bile, bir yerden sonra degerini yitirmeye baslar buyuk ihtimalle. Misal, İltifat olayini ornek verdim. Romantiklik sadece iltlfatlarla sinirli degil tabikide. Romantikligin cogu acidan, affedersiniz, *okunu cikartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Odunluk uzerine baslik acmistim. Sanirim, bana odun denilmesi, romantikligin bana akilsizca gelmeye baslamasindan olabilir.
 
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
307
Tepki puanı
763
Puanları
160
Konum
Türkiye
Web Sitesi
1000kitap.com
Ben anneme babama , kardeşlerime hiç sevgi dolu sözler söylemedim. Onlar da bana söylemez . Gözlerimizle konuşuruz biz , dalgaya vururuz herşeyi. Biliriz ki birbirimizi çok severiz ,kelimelere gerek yoktur. Ama insan sevilmek ister be ! En azından sevildiğini hissetmek . Bir söz ,bir hatıra, bir çiçek ,bir fedakarlık ,sadece onun için yaptığın herhangi bir şey; işte bunu ister. Kelimeler yersiz kalır çoğu zaman . Oğuz Atay'in şu sözü aklıma geldi. "Kelimeler, kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor." (Tehlikeli oyunlar)
 

Senharikabirisin

Uranüs Yolcusu
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
274
Tepki puanı
365
Puanları
111
Odun olmayın azıcık da romantik olun ayarını bulun. Önemli olan göz boyamak değil samimiyettir. Romantikliğin aşırısı gerçek dışıdır. Hayatına çok kız girdiyse belki de sevdiğini bulamadığın içindir sevgini ifade edemiyorsun ve göstermiyorsundur. Çünkü gerçekten sevmiyorsundur...
 

pars02

Ay Yolcusu
Katılım
24 Eki 2021
Mesajlar
40
Tepki puanı
63
Puanları
21
Romantiklik bana akılsızca gelmeye başladi. Hayatima giren her kizda, bir nebze olsun romantiklik istiyor, istedi. Tamam iltifat falan güzel şey ama, çok da abartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Zaten bir kiza cok sık iltifat etsen, iltifatlarin sahane olsa bile, bir yerden sonra degerini yitirmeye baslar buyuk ihtimalle. Misal, İltifat olayini ornek verdim. Romantiklik sadece iltlfatlarla sinirli degil tabikide. Romantikligin cogu acidan, affedersiniz, *okunu cikartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Odunluk uzerine baslik acmistim. Sanirim, bana odun denilmesi, romantikligin bana akilsizca gelmeye baslamasindan olabilir.
Bazı insanlar var sevgisini sürekli olarak sözlü yada yazılı olarak söylemeden duramıyor bazıları da ne sözlü nede yazılı olarak hiç bir şekilde sevgisini karşısındaki kişiye söylemiyor. Şimdi şöyle düşünelim 1.modeli ele alarak örnek veriyorum;
Sürekli karşısındaki kişiye canım, aşkım, seni çok seviyorum, sen hayatımsın gibi çeşit çeşit şeyleri söylediğini düşünelim ama bunu sürekli yapıyor. Bu kişi zaman zaman iltifat etmediğinde karşısındaki kişi "acaba artık beni sevmiyor mu bana ilgisi azaldı mı" diye düşünmeye başlar ama neden iltifat etmediğini araştırmak lazım, belki o gün canı birşeye sıkkın olabilir yada unutmuş olabilir. Bu tarz "acaba" düşünceleri ilişkiye bir süre sonra zarar vermeye ve her iki tarafında birbirini sorgulamaya başlamasına yol açar.
2.tip modeli örnek alarak veriyorum;
Şimdi bi erkek düşünün ve sevgilisi olsun. Erkek sevgisini ne sözlü nede yazılı olarak hiç bir şekilde kıza belirtmiyor. Bu seferde kız "bu beni sevmiyor sevse iltifat eder" diye düşünmeye başlıyor yada kız ilginin yokluğunda ilişkiye tutunmaya çalışıyor. Bu durumda da yine ilişki 1.de olduğu gibi yine zarar görür. Arkadaşlar insanız ve her insan ilgiye muhtaçtır. Ne 1.de ki gibi nede 2.de ki gibi olun, bu iki tip kişilik ilişkiyi zedeler. Yeri geldiğinde iltifat etmeyi yeri geldiğinde de etmemeyi bilmeniz lazım iltifat sürekli edilmez. Bunun ortasında yaşadığınız zaman herşey yolunda gider yeterki suyunu çıkarmayın yada hiç yapmamazlık etmeyin her zaman ortasını bulun.
 

Arşimet

Mars Yolcusu
Katılım
25 Eyl 2021
Mesajlar
124
Tepki puanı
157
Puanları
53
Knk valla benim tavsiyem değerini bilen insana yerinde romantik davran veya iltifat et. Önüne her gelen güzel kıza da bakma. Yaşadığım için biliyorum :). Şaka bir yana gerçekten öyle her pas atana karşılık verme.
 

nova

Mars Yolcusu
Katılım
21 Eyl 2021
Mesajlar
58
Tepki puanı
164
Puanları
43
Yaş
21
Romantiklik bana akılsızca gelmeye başladi. Hayatima giren her kizda, bir nebze olsun romantiklik istiyor, istedi. Tamam iltifat falan güzel şey ama, çok da abartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Zaten bir kiza cok sık iltifat etsen, iltifatlarin sahane olsa bile, bir yerden sonra degerini yitirmeye baslar buyuk ihtimalle. Misal, İltifat olayini ornek verdim. Romantiklik sadece iltlfatlarla sinirli degil tabikide. Romantikligin cogu acidan, affedersiniz, *okunu cikartmamamiz gerektigini dusunuyorum. Odunluk uzerine baslik acmistim. Sanirim, bana odun denilmesi, romantikligin bana akilsizca gelmeye baslamasindan olabilir.
Romantik olmalı mıyız?
+Hayır.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst