Sigmaburda821
Ay Yolcusu
- Katılım
- 13 Ocak 2026
- Mesajlar
- 94
- Tepki puanı
- 67
- Puanları
- 21
Bakalım bu cendereden çıkıp herkesi susturabilecek miyiz içimdeki yargılayıcı yanım da dahil bu sefer yargılayan tarafım değil acı çeken tarafım konuşuyor yargılayıcı yanım bana hep kendimi abarttığımı başarısız biri olduğunu söylüyor evet belki şuan başarısızım ama zamanında başarılı olmadım mı övgüleri almadım mı neler yaşadığımı bilmiyor mu o yanım düşmeyin düşerseniz siz bile sizi sevmiyorsunuz ama 1 sene sonra tekrar insanların ağzını kapatıp tekrar övgüleri almaya başlayacağımı düşünüyorum (şimdi yargılayıcı yanım konuşuyor)düşünüyorsun ama hala sistemi oturtamadın ve artık buna dayanamıyorum ben bu hikayeyi tekrar yaşamak istemiyorum kimse seni bu kötü halden çıkarmayacak sen kendini kurtaracasın . Evet 11.sınıfta okb sebebiyle düşüş yaşadın ama 12.sınıf senin tembelliğindi belki çalışsan mezuna kalmazdın ve 1 koca sene boşa gitmezdi ve şu küçük çevrenden de çık artık. küçük insanlara şov yapsan ne anlam ifade eder sen büyük adam olacağını söylemiştin küçük çevrenin büyük kahramanı değil gerçek bir büyük adam. Wake up the reality. Gel bakalım yks zayıf sigmayı yenmek kolay bakalım güçlü sigmaya karşı ne kadar dayanacaksın





