Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Tuhaf bir yan etki(cilt ile ilgili)

skanda

Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2020
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar sizde de oluyor mu bilmiyorum fakat fap yaptığım zaman yüzüm kıpkırmızı oluyor bildiğiniz şeytana dönüyorum sebebini bilen yazabilir mi ?
 

JakeDunn

Admin
Topluluk Yöneticisi
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
631
Tepki puanı
1,316
Puanları
200
Kalbin daha hızlı attığı için daha fazla kan pompalanıyor olabilir.
 

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
293
Tepki puanı
673
Puanları
160
Bazı kişilerin stres, utanç, heyecan ya da korkuya kapıldığı zaman yüzleri bir anda kızarabiliyor. Belki sen fark etmesen de derste bir sunum yaptığında ya da başka bir durumdan fazla heyecanlandığında kızarıyor olabilirsin. Bu genetik diye biliyorum. Muhtemelen Pmo'ya başvurduğun zamanda heyecanlanıp kalp ritmin hızlandığın için aynı durum oluyor.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst