Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Foruma dışardan üye akışı sağlama

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Benim aklıma ekşi ve inci sözlükten ve instagramdan ,yourtubeden üye akışı sağlamak geliyor.Acaba varmı bu konuda bi çalışma ve bize düşen bir görev ?
 

asdf1234

Ay Yolcusu
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
28
Tepki puanı
74
Puanları
19
Bence Twitter mecrası olabilir. Redpill pua ile ilgilenenler muhtemelen nofap ile de ilgilenecektir.
 

Eff

Jüpiter Yolcusu
Katılım
5 Eyl 2020
Mesajlar
206
Tepki puanı
254
Puanları
103
Gelmelerini isterim de gereksiz insan kaynıyor sosyal medya. Bir şeyleri değiştirmek isteyen kendi buluyor zaten. Youtube'ye yazınca neverfap akademi kanalı falan çıkıyor. Bence insanların mekanına girip buraya çekmemeliyiz. Buraya ulaşmak isteyenlerin yolunu kolaylaştırmalıyız.
 

NoFapper

Yeni Fapstronot
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
21
Puanları
9
Gelmelerini isterim de gereksiz insan kaynıyor sosyal medya. Bir şeyleri değiştirmek isteyen kendi buluyor zaten. Youtube'ye yazınca neverfap akademi kanalı falan çıkıyor. Bence insanların mekanına girip buraya çekmemeliyiz. Buraya ulaşmak isteyenlerin yolunu kolaylaştırmalıyız.

Katılıyorum. Benim de zaman zaman kişisel olarak bu akımı ve forumu yaymak için yapabileceğim birşey var mı diye düşünmedim değil. Ama herşeyin internette rahatlıkla bulunabildiği bu zamanda bence gerçekten kurtulmak isteyen biri forumu da er geç kendisi bulur zaten.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Bu yüzden bu başlığı açtım ya ,sistemli bi çalışmayla bu dediklerinize önlem alınabilir bence.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
yine siz bilirsiniz az olmak daha hoş derseniz ama bencilce olur bu tutum.
 

Bravo

Merkür Yolcusu
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
129
Tepki puanı
172
Puanları
58
Aynen ben arkadaşlarıma söylüyorum dalga geçiyorlar:)Allahın dinine yalnız davet ede bileceğimiz gibi bundada zorlamamalıyız.İsteyen bulur hakkaten.Ama por** siteler reklam yapıyolarda biz neden yapmayalım.Hiç bir esası olmayan sadece akmak buddaya inanan budistler reklam yapıyolarda biz neden yapmayalım.Bence azda olsa bişeyler yapılmalı reklam için
 

Targetlock

Yoda
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
416
Tepki puanı
548
Puanları
160
Youtube kanalına önem verip reklamı youtube a verirken sitenin ismini de kanala yazabiliriz. Dolaylı olur. Fakat daha çok kitleye ulaşacaktır.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Aynen ben arkadaşlarıma söylüyorum dalga geçiyorlar:)Allahın dinine yalnız davet ede bileceğimiz gibi bundada zorlamamalıyız.İsteyen bulur hakkaten.Ama por** siteler reklam yapıyolarda biz neden yapmayalım.Hiç bir esası olmayan sadece akmak buddaya inanan budistler reklam yapıyolarda biz neden yapmayalım.Bence azda olsa bişeyler yapılmalı reklam için
hocam dalga geçmeleri tamamen onlara onu anlatanın sen olmanla alakalı.Yani zaten herşeyle dalga geçiyosunuz.Yani insanlar genelde doğruya yanlışa bakmazlar.bişey bariz doğru olsa dahi onun yanlış olduğnda ısrarla diretebiirler.Buarada küçümsemek için demiyorum.hepimiz böyleyiz malesef kitabın kapağı güzel değilse okumayız veya biri kötülemişse vs.Biz doğruyu savunduğmuza eminmiyiz ? evet. O zaman doğruya yönelmesini istedğmiz kişilerin duygularınada hitap etmeliyiz bence.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Youtube kanalına önem verip reklamı youtube a verirken sitenin ismini de kanala yazabiliriz. Dolaylı olur. Fakat daha çok kitleye ulaşacaktır.
Aynen youtube iyi olur baya.Güzel görünümlü arkadaşlar bunu insanlara anlatmalı.Yani insanların aklına nofab diyince senin benim "ya knk 1 hafta cekmedim elon musk oldum" dememiz gelmemeli
 

Targetlock

Yoda
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
416
Tepki puanı
548
Puanları
160
Aynen youtube iyi olur baya.Güzel görünümlü arkadaşlar bunu insanlara anlatmalı.Yani insanların aklına nofab diyince senin benim "ya knk 1 hafta cekmedim elon musk oldum" dememiz gelmemeli

Güzel görünümlü arkadaşların magazinsel etkisi yerine ortada duran gerçek sorunları ve bilimsel çözümleri açıkça öne sürsek aklı başında kitlenin ilgisini çeker. Daha objektif olur.
Üstelik nofap ya da şu sıralar popüler olan no nut november a sadece erkekler katılabilir veya sadece erkeklerin ihtiyacı var gözüyle de bakılmamalıdır. PMO bağımlılığın cinsiyet dağılımını gösteren grafiklerle de kadınların aslında yalnız olmadıkları da gösterilebilir. Bir istatistik görmeyene kadar kendilerini suçlayacak ve toplumsal baskı ile sinmiş karanlık köşelerde kalmış çokça kadın da mevcut. Bunu biliyoruz. Çözümün de tek tarafına odaklanmak yeterli ivmeyi sağlamaz.

Animasyon şeklinde bir video bile olabilir. Kaynakçalar belirtilebilir. Çok daha fazlasının ise forumda olduğu belirtilebilir.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Güzel görünümlü arkadaşların magazinsel etkisi yerine ortada duran gerçek sorunları ve bilimsel çözümleri açıkça öne sürsek aklı başında kitlenin ilgisini çeker. Daha objektif olur.
Üstelik nofap ya da şu sıralar popüler olan no nut november a sadece erkekler katılabilir veya sadece erkeklerin ihtiyacı var gözüyle de bakılmamalıdır. PMO bağımlılığın cinsiyet dağılımını gösteren grafiklerle de kadınların aslında yalnız olmadıkları da gösterilebilir. Bir istatistik görmeyene kadar kendilerini suçlayacak ve toplumsal baskı ile sinmiş karanlık köşelerde kalmış çokça kadın da mevcut. Bunu biliyoruz. Çözümün de tek tarafına odaklanmak yeterli ivmeyi sağlamaz.

Animasyon şeklinde bir video bile olabilir. Kaynakçalar belirtilebilir. Çok daha fazlasının ise forumda olduğu belirtilebilir.
sen ben doğuştan aklı başındamıydık ? Kim belirliyor aklı başında olup olmadğnı bunun üzerine düşündünmü ? Bilimsel veriyi kime ulaştırmayı düşünüyorsunuz buraya akademisyen mi katmak istiyorsun ? biraz bence gerçekçi olmakta fayda var.Ayrıca ben kadın erkek ayrımı yapmadım
 

Targetlock

Yoda
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
416
Tepki puanı
548
Puanları
160
sen ben doğuştan aklı başındamıydık ? Kim belirliyor aklı başında olup olmadğnı bunun üzerine düşündünmü ? Bilimsel veriyi kime ulaştırmayı düşünüyorsunuz buraya akademisyen mi katmak istiyorsun ? biraz bence gerçekçi olmakta fayda var.Ayrıca ben kadın erkek ayrımı yapmadım

Bilimsel veriyi ulaştırmamız bu işin objektif bir doğruyu belirttiğini gösterir.
Aklı başında olan kişi bağımlılıklarıyla mücadele etmek ister. Orada bir sorun görür. Kendini geliştirmeye niyetlidir. Süreçleri anlamak için uğraşır.
Aksi halde burada süreçleri sabote etmeye çalışan kişiler görürüz.
Bilimsel veriyi ve süreçleri, bağımlılık nedir ne değildir gibi konuları, nofap nedir, amaç nedir gibi mevzuları, nf in biyolojik ve psikoloji etkileri bir ya da birkaç videoda değerendirip o video üzerinden bu forumu işaret etmeyi, kanal reklamını da bu video üzerinden yapmayı önerdim. Eklemek ya da çıkarmak istediğin yerleri söyle ya da daha iyi bir fikir yaz hakkında tartışıp sonuca varalım.
Bu konuda bilimsel bilgilerin referans alınması görüşündeyim. Ekstradan sürecin etkileri ile ilgili de pek çok yazı forumda zaten mevcut.

Kadın erkek ayrımı da yaptın demedim. Reklamı verilecek videoda bu pmo bağımlılığının cinsiyet ile ilgili olmadığını ya da tek cinsiyete idirgemenin doğru olmadığını ayrıca belirttim.
 

Bravo

Merkür Yolcusu
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
129
Tepki puanı
172
Puanları
58
ragnar lodbrok senin galiba reklamdan hoşun geliyor.Ama bu marka filen değilki reklam yapalım.İnsanlara reklam değil gerçekte olanları vermek lazım.Tabikide güzel söylemek lazım.Ama bu illeti yaparken hiçkimsenin "bu zararlı öyleyse ben bunu yapayım" diye bi niyyeti yok.Bu sitede reklama kanan değil aklı başında insanlar var.Tüm günü müzik alkol sigara pmo uyuşturucu şeker ne varsa hepsini yapan birine nofap reklamı yaparsan sitenin .Yeniden 1000tl falan toplayıp yeni forum açmalı oluruz.Yani söylediğim şu:aklın yerine hisleri konuşan adama böyle bir şeyin reklamını yapmak ahmaklıktır
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Savascı

Merkür Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
91
Tepki puanı
188
Puanları
48
aklın yerine hisleri konuşan adama böyle bir şeyin reklamını yapmak ahmaklıktır
Güzel bir yazı fakat şurada sana katılmıyorum dostum . Bilinç arabasını yöneten şey akıl değildir. Yöneten duygular ve hislerdir. Çünkü son kertede bizi eyleme sürekleyecek şey duygulardır. Duygular vucüdun ayrılmaz bileşenleridir. Duygular eylemlerimizi tetiklerler. Her ne kadar akıl yönettiğini düşünse de o sadece yardımcı pilottur.
 

Targetlock

Yoda
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
416
Tepki puanı
548
Puanları
160
Güzel bir yazı fakat şurada sana katılmıyorum dostum . Bilinç arabasını yöneten şey akıl değildir. Yöneten duygular ve hislerdir. Çünkü son kertede bizi eyleme sürekleyecek şey duygulardır. Duygular vucüdun ayrılmaz bileşenleridir. Duygular eylemlerimizi tetiklerler. Her ne kadar akıl yönettiğini düşünse de o sadece yardımcı pilottur.


Aga sana katılmıyorum. Akıl ile yolu belirlersin. Daha girişmeden o işe , hedeflerin vs belirlidir. Ne zararlı ne yararlı bilirsin. Ama bazen şartlar seni zorlar. İşte o zaman duygular bir motivasyon kaynağıdır. Duyguların etkisi kısa sürer. Akıl ise uzun süreçler içindir. Bilinç arabası komple akılla yürür ama bazı yerlerde turbo gerekir. O ise duygudur :D
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
ragnar lodbrok senin galiba reklamdan hoşun geliyor.Ama bu marka filen değilki reklam yapalım.İnsanlara reklam değil gerçekte olanları vermek lazım.Tabikide güzel söylemek lazım.Ama bu illeti yaparken hiçkimsenin "bu zararlı öyleyse ben bunu yapayım" diye bi niyyeti yok.Bu sitede reklama kanan değil aklı başında insanlar var.Tüm günü müzik alkol sigara pmo uyuşturucu şeker ne varsa hepsini yapan birine nofap reklamı yaparsan sitenin .Yeniden 1000tl falan toplayıp yeni forum açmalı oluruz.Yani söylediğim şu:aklın yerine hisleri konuşan adama böyle bir şeyin reklamını yapmak ahmaklıktır
kardeşim amacım kişisel tartışma yapmak değil o yüzden sana aklınla yazana kadar cevap vermicem
 

Savascı

Merkür Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
91
Tepki puanı
188
Puanları
48
Bilinç arabası komple akılla yürür ama bazı yerlerde turbo gerekir.
Dostum bazı şeyleri farketmişsin tebrik ederim. Duyguların etkisi kısa sürelidir haklısın. Ama yinede yanılıyorsun, çünkü bilinç arabası komple akılla yürümez. Mesela neden doğru bir davranışa başlamakta zorlanıyorsun ? Sonuçta bu davranış yararlı ama neden zorlanıyoruz ki, burada akılla kabul edemediğimiz herhangi birşey yok. Ben söyliyeyim cevabı; Çünkü içimizden gelmiyor. Duygularımıza hitap etmiyor, bu yüzden sıkılınca kaçıyoruz. Zorluk bu işin mantıkla alakalı kısmında değil, zorluk bu işin bize hissettirdiği duygularla alakalı kısmında. Ve nitekim kötü duygular hissettiğimiz bir şeyi uzun süre devam ettiremiyoruz.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
473
Tepki puanı
610
Puanları
160
Bilimsel veriyi ulaştırmamız bu işin objektif bir doğruyu belirttiğini gösterir.
Aklı başında olan kişi bağımlılıklarıyla mücadele etmek ister. Orada bir sorun görür. Kendini geliştirmeye niyetlidir. Süreçleri anlamak için uğraşır.
Aksi halde burada süreçleri sabote etmeye çalışan kişiler görürüz.
Bilimsel veriyi ve süreçleri, bağımlılık nedir ne değildir gibi konuları, nofap nedir, amaç nedir gibi mevzuları, nf in biyolojik ve psikoloji etkileri bir ya da birkaç videoda değerendirip o video üzerinden bu forumu işaret etmeyi, kanal reklamını da bu video üzerinden yapmayı önerdim. Eklemek ya da çıkarmak istediğin yerleri söyle ya da daha iyi bir fikir yaz hakkında tartışıp sonuca varalım.
Bu konuda bilimsel bilgilerin referans alınması görüşündeyim. Ekstradan sürecin etkileri ile ilgili de pek çok yazı forumda zaten mevcut.

Kadın erkek ayrımı da yaptın demedim. Reklamı verilecek videoda bu pmo bağımlılığının cinsiyet ile ilgili olmadığını ya da tek cinsiyete idirgemenin doğru olmadığını ayrıca belirttim.
hemen hemen aynı şeyleri söylüyoruz senle bende yukarda gerçeği savunduğumuz için ,bunu gösterişli ve güçlü şekilde savunmalıyız dedim aslında.Tabiki insanın istemeside önemlidir kendini onarmayı Sana katılıyorum.
Ama Ben bunu yukarda da belirttim burayı olumsuz etkilicek şeyler konusunda önlemler alabiliriz.Yani Bence aklı başında olmayanlar napıyorsa yapsın tutumu pek etik değil. Ben sadece aciz bi görüş ortaya attım konu çok farklı yerlere geldi.Sanırım ikimiz arasındaki görüş farklılığı ;bunu topluma yaymaya çalışmalımıyız çalışmamalıyız tartışması.Özü bu aslında.Bende yayma taraftarıyım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst