Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Küçük Kardeşi İzlerken Yakalamak

vazgeçmeyeceğim1

Jüpiter Yolcusu
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
131
Tepki puanı
221
Puanları
58
Merhaba arkadaşlar biraz değişik bir konuyu konuşacağım . Erkek kardeşim 9.sınıfa gidiyor ve sanırım mast***** a başlamış , tv den cinsel içerikli ( çok ileri seviyelerde değil) şeyler izlerken gördüm ama o bunun farkında değil. Sorum şu ben kardeşimi bataklıktan nasıl çıkarabilirim , nasıl yanlış yolda olduğunun ona anlatabilirim ?
 

Black Rose

Üst Düzey Moderatör
Üst Düzey Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
524
Tepki puanı
1,295
Puanları
160
Açık bir sözle, uygun zamanda uygun yerde, yanlış bir şey yaptığını, bir bataklığa düşmek üzere olduğunu buradan da öğrendiğin şeylerle destekleyerek anlatarak. Ardından forumu ve akademiyi gösterir üye olmasını sağlarsın.

Kardeşinle aran iyi değilse seni de ifşa edebilir bunu göze al.
 

Onke

Mars Yolcusu
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
105
Tepki puanı
157
Puanları
53
Kardeşine 3.dil ağzıyla anlatabilirsin olayı.Yani şöyle:Benim bir arkadaşım vardı işte böyle şeyler yaptı hayatı mahvoldu vs diyebilirsin.Anlatırken de kendi tecrübelerinle süsle.Böylelikle kendini de ifşa etmek riskini almazsın.
 

MR.NO FAP

Satürn Yolcusu
Katılım
16 Kas 2020
Mesajlar
148
Tepki puanı
318
Puanları
91
Konum
Mars
Merhaba arkadaşlar biraz değişik bir konuyu konuşacağım . Erkek kardeşim 9.sınıfa gidiyor ve sanırım mast***** a başlamış , tv den cinsel içerikli ( çok ileri seviyelerde değil) şeyler izlerken gördüm ama o bunun farkında değil. Sorum şu ben kardeşimi bataklıktan nasıl çıkarabilirim , nasıl yanlış yolda olduğunun ona anlatabilirim ?
Eğer aranız bu konularda iyiyse bırak o gelsin doğru anı bekle
 

Son Dopamin Bükücü

Yoda
Yardımcı Moderatör
Katılım
15 May 2021
Mesajlar
345
Tepki puanı
591
Puanları
160
Konum
Your Brain :)
Kardeşin seni örnek alıyor mu hiç iyi konularda? Eğer sana özendiği oluyorsa sen bıraktığını belli et ona, özenip bu da neymiş der. Eğer seni örnek almıyorsa, bağımsızsa o zaman birkaç yol denemek lazım. Ona anlat. Sen yapıyor musun bilmem ama yapıyorsan her zaman bir şans var, de. Mesela şu hayatınızı kökten değiştirecek olay gibi yazıları okumasını sağla önerip, ciddiye almasa bile illa ki bir postadan sonra utanç duygusu duyup okumak isteyecektir anlık olarak. Yaptıktan sonraki o utançla bırak yazıyı, forumda joda olur :D Kötü bir his tabi illa ki utandığı oluyordur.
 

SDG

Jüpiter Yolcusu
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
152
Tepki puanı
246
Puanları
64
Merhaba arkadaşlar biraz değişik bir konuyu konuşacağım . Erkek kardeşim 9.sınıfa gidiyor ve sanırım mast***** a başlamış , tv den cinsel içerikli ( çok ileri seviyelerde değil) şeyler izlerken gördüm ama o bunun farkında değil. Sorum şu ben kardeşimi bataklıktan nasıl çıkarabilirim , nasıl yanlış yolda olduğunun ona anlatabilirim ?
Seçtiğin birkaç başarı hikayesini kopyala yapıştır yapıp ona atar, psikoloji okuyan bir arkadaşının tavsiye ettiğini söylersin. Konusunun da cinsel perhizin kişiye mental ve fiziksel etkilerine olduğunu eklersin. Bir araştırma imiş de sonucu da gösterdiklerinmiş gibi.

Biraz dolaylı ama iş görür muhtemelen
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
466
Tepki puanı
604
Puanları
160
Merhaba arkadaşlar biraz değişik bir konuyu konuşacağım . Erkek kardeşim 9.sınıfa gidiyor ve sanırım mast***** a başlamış , tv den cinsel içerikli ( çok ileri seviyelerde değil) şeyler izlerken gördüm ama o bunun farkında değil. Sorum şu ben kardeşimi bataklıktan nasıl çıkarabilirim , nasıl yanlış yolda olduğunun ona anlatabilirim ?
Önce dua etmen lazım Allah'a ; çünkü birşeyi ne kadar çok kalpten istersek o kadar çok Allah önem verir duamıza. Kalbin isteyince zaten öneriye gerek kalmaz ne diceğin için
 

srjhda

Ay Yolcusu
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
72
Tepki puanı
62
Puanları
21
Ben daha önceden sürekli uyarmama rağmen benim kardeşim de başlamış.Telefon geçmişine girdiğimde şok olmuştum.Şimdi bir bahane ile telefonunu aldım.En azından mast yapmadığını biliyorum,yapsaydı illaki fark ederdim
 

flamefinn

Ay Yolcusu
Katılım
1 Eyl 2021
Mesajlar
68
Tepki puanı
79
Puanları
21
Pornonun ne olduğundan bahset. Bunu yaparken gözünün içi parlarsa zaten çocugu bitirirsin. p***o=şeytan gibi anlat. Zararlarını söyle, penisin kalkmaz, kızlarla konuşamazsın vs falan salla baya. Sonra aç bu forumdaki örneklerden bak bu böyle olmuş böyle olmuş asla yapma şimdi hoşuna gidecek ama sonra tırt olacaksın de. Daha sonra kız tavlamayı, gerçek zevkin bir kızın dudaklarında olduğundan bahset. Zaten bunları yaparsan pornoya bulaşmaz heralde.
 

SirHungry

Yeni Fapstronot
Katılım
27 Ağu 2021
Mesajlar
32
Tepki puanı
24
Puanları
19
Kardeşini bu konularda sıkarsan iyi olmaz gibi , kendi başarılarınla örnek ol , o da merak etsin. Merak ettiği zaman , nasıl başardığını anlat.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst