Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Videoları Depolama İhtiyacı Sorunu

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Selamun aleyküm forumdaşlarım , eskiden gblarca arşiv yapanlar garip gelirdi bana , madem sınırsız internetin var neden depolarsın ki derdim ama son günlerde ben de kapılmaya başladım...

Bazı sohber ve sosyal medyalardan bulduğum hoşuma giden kısa videolar ve fotoları depolama sorunu çıkmaya başladı. Ayrıca bunları silmediğim sürece psikolojik olarak 'bir daha bozacağım' hissi oluyor içimde zira tastamam bırakmış olsam onları da silerdim.

Sileyim diyorum ama kıyamıyorum , oradan buradan toplamak (maalesef) uzun zamanımı aldı , adeta emek harcadım la , o sürede hobi olarak birşeyler çizip paylaşabilirdim.

Moral olarak çöküntüde değilm ama adeta aklım fikrim xxxde kaldı. Siz nasıl kurtuldunuz bundan ? Fazla büyütmeden kaçınmam lazım ama son üç dört gündür inanın içten içe istiyorum sanki , zarar verdiğini bile bile...
 

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
397
Tepki puanı
941
Puanları
160
Bu bahsettiğin videolar, resimler yarı çıplaklık içeren tahrik edici videolar mı yoksa sadece karşı cinsin halini beğendiğin için hoşuna giden saçma videolar mı?
Bozup bozmayacağın biraz da mastürbasyonu önceden nasıl yaptığına bağlı. Resimlerden veya çıplaklık içermeyen videolardan da süreci bozmuşluğun varsa riskli. Zarar elbet veriyor tabi, şüphesiz.
 

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
397
Tepki puanı
941
Puanları
160
Şöyle kenarda dursun da bozmam abi kafasındasın. Evet bir süre gerçekten bozmassın da. Ama bir gün yine yalnız veya boş kaldığın zaman açıp vakit ayırdığında kendine hâkim olamayıp bozma ihtimalin olacaktır. Ardından relapse olduğunda hepsini hemen sileceksin, değdi mi diyeceksin.

Şimdi hepsini direk silemiyorsan yavaş yavaş sil, alıştırarak silmeye başla, inceden silmen gerektiğini vurgula bilincine.
 

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Bu bahsettiğin videolar, resimler yarı çıplaklık içeren tahrik edici videolar mı yoksa sadece karşı cinsin halini beğendiğin için hoşuna giden saçma videolar mı?
Bozup bozmayacağın biraz da mastürbasyonu önceden nasıl yaptığına bağlı. Resimlerden veya çıplaklık içermeyen videolardan da süreci bozmuşluğun varsa riskli. Zarar elbet veriyor tabi, şüphesiz.
Direkt kısa p.no kesitleri ve **** kızların fotoları dostum , süreci bozmuyorum değil aslında , nasıl ki bazı insanlar 20-30 gb p.no arşivi yapıyorsa onun gibi 500-600mb oluştu şimdiden. Ufak tefek sildim dediğin gibi de , bilmiyorum belki bir anda hepsini siler sonra toplamaya üşenirm bir umut.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Lazkopat

Jüpiter Yolcusu
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
283
Tepki puanı
246
Puanları
76
Yaş
17
Direkt kısa p.no kesitleri ve **** kızların fotoları dostum , süreci bozmuyorum değil aslında , nasıl ki bazı insanlar 20-30 gb p.no arşivi yapıyorsa onun gibi 500-600mb oluştu şimdiden. Ufak tefek sildim dediğin gibi de , bilmiyorum belki bir anda hepsini siler sonra toplamaya üşenirm bir umut.
Vay arkadaş böyle kesitleri de mi toplayan varmış. p***o arşivcilerinin kardeşi gibi bişey bu. Sil kanka onları ve başka işine yarayacak şeyler biriktir derim.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

neurosoft

Yoda
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
349
Tepki puanı
577
Puanları
160
Vay arkadaş böyle kesitleri de mi toplayan varmış. p***o arşivcilerinin kardeşi gibi bişey bu. Sil kanka onları ve başka işine yarayacak şeyler biriktir derim.
inci sözlük gibi mecralarda pazarlayabilir belki... Şaka bir yana harbi o nasıl bir alışkanlıktır? Boşluk bir zamanda hafiflerden girip relapse olmuş bir şekilde çıkma ihtimali var.
 

ragnar lodbrok

Jüpiter Yolcusu
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
243
Tepki puanı
261
Puanları
96
Benim böyle bir sorunum derdim olsa gerçek hayatta insan içinde dile getirmeye utanırdım bu sorunu.
Hatta dile getirdiğini düşün mesela okul iş arkadaşlarının yanına üzgün bi şekilde bu derdini açtığını filan düşün.
Bu bile silmene neden bence kardeşim yine sen bilirsin.
 

VikingTheCoder

Mars Yolcusu
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
92
Tepki puanı
156
Puanları
43
Direkt kısa p.no kesitleri ve **** kızların fotoları dostum , süreci bozmuyorum değil aslında , nasıl ki bazı insanlar 20-30 gb p.no arşivi yapıyorsa onun gibi 500-600mb oluştu şimdiden. Ufak tefek sildim dediğin gibi de , bilmiyorum belki bir anda hepsini siler sonra toplamaya üşenirm bir umut.
Bunda düşünecek bir şey yok. Direkt olarak sil. Hayatının en küçük bir zerresinde bile bağımlılığı çağrıştıran bir şey olmasın. Ve bir daha da böyle şeyler toplamaya çalışma. Yoksa sürecin devamlı bozulur ve senin umutların tükenir.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Benim böyle bir sorunum derdim olsa gerçek hayatta insan içinde dile getirmeye utanırdım bu sorunu.
Hatta dile getirdiğini düşün mesela okul iş arkadaşlarının yanına üzgün bi şekilde bu derdini açtığını filan düşün.
Bu bile silmene neden bence kardeşim yine sen bilirsin.
Haklısın dostum , zaten dışarıda kısmen de olsa rahat olamıyorum.
Bunda düşünecek bir şey yok. Direkt olarak sil. Hayatının en küçük bir zerresinde bile bağımlılığı çağrıştıran bir şey olmasın. Ve bir daha da böyle şeyler toplamaya çalışma. Yoksa sürecin devamlı bozulur ve senin umutların tükenir.


Sen de haklısın , birkaçını sildim ama sonra nedense silemedim. ***** buluyorum genelde ondan kısa oluyor. Aslında süper uygulama ama maalesef çok çok fazla niyetli kız var , p.no bile değil direkt kendilerini paylaşıyor, oraya müşteri arıyorlar aslında. Kısmen korkunç birşey çünkü milyonlarca kız evde oturduğu yerden pornstar oldu , muhtemelen bunların bazılarına stüdyolardan teklif de geliyordur. Sektör büyüyor maalesef , Allah bizden küçük gençlere yardımcı olsun , onlar için nofap daha zor olabilir.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Tak diye temizledim aga , illa bakacaksam da sitelere girer çıkarım yapacak birşey yok. Bu ara bağımlılık yeniden dirildi maalesef eski iradem azaldı. Eyvallah destek için. Yine de arşiv vs. Konuları hakkında bilgisi olan yazsın zira çok yerde okumuştum bazı insanların pcde 100gb arşiv olan bile varmış , indirip her an erişebilir hale geliyor , tıpkı uyuşturucu gibi işte tek seferde birsürü uyuşturucu satın alıp kenara koymaya benziyor.
 

Bravo

Mars Yolcusu
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
130
Tepki puanı
159
Puanları
53
Tak diye temizledim aga , illa bakacaksam da sitelere girer çıkarım yapacak birşey yok. Bu ara bağımlılık yeniden dirildi maalesef eski iradem azaldı. Eyvallah destek için. Yine de arşiv vs. Konuları hakkında bilgisi olan yazsın zira çok yerde okumuştum bazı insanların pcde 100gb arşiv olan bile varmış , indirip her an erişebilir hale geliyor , tıpkı uyuşturucu gibi işte tek seferde birsürü uyuşturucu satın alıp kenara koymaya benziyor.
Tavsiyem uygulamayı kaldır yoksa yeniden başlama ihtimalin var. Forumda bende görmüşdüm öyle arşiv yapanları ama galiba eski forumdu o.Arama kutusunda sen bu konu hakkında araştır bence
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

cgang

Uranüs Yolcusu
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
213
Tepki puanı
416
Puanları
111
Selamun aleyküm forumdaşlarım , eskiden gblarca arşiv yapanlar garip gelirdi bana , madem sınırsız internetin var neden depolarsın ki derdim ama son günlerde ben de kapılmaya başladım...

Bazı sohber ve sosyal medyalardan bulduğum hoşuma giden kısa videolar ve fotoları depolama sorunu çıkmaya başladı. Ayrıca bunları silmediğim sürece psikolojik olarak 'bir daha bozacağım' hissi oluyor içimde zira tastamam bırakmış olsam onları da silerdim.

Sileyim diyorum ama kıyamıyorum , oradan buradan toplamak (maalesef) uzun zamanımı aldı , adeta emek harcadım la , o sürede hobi olarak birşeyler çizip paylaşabilirdim.

Moral olarak çöküntüde değilm ama adeta aklım fikrim xxxde kaldı. Siz nasıl kurtuldunuz bundan ? Fazla büyütmeden kaçınmam lazım ama son üç dört gündür inanın içten içe istiyorum sanki , zarar verdiğini bile bile...
3 tavsiye uygula bunları
1. Sil şu uygulamayı ve ya diğer tüm Sosyal Medyaları YouTube hariç ya da YouTube-de sil
2. Aklına indirmek geliyor ve faydalarını aklına bile getirme
(Bilgileri Google-den ve kitaptan ala bilirsin)
3. Hiç düşünme ve bu 2-sini yap
FAZLA Düşünme
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

SessizAdam

Jüpiter Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
225
Puanları
54
Uygulamayı sildim. Bir ayı devirirsem geri yüklerim diye düşünüyorum.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
397
Tepki puanı
941
Puanları
160
Son düzenleme:

uçurtma avcısı

Yeni Fapstronot
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
26
Tepki puanı
37
Puanları
14
yok abi ben bulamadım uygulamayı kullanmayı bilmiyorum ki neyse çözücem.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

neurosoft

Yoda
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
349
Tepki puanı
577
Puanları
160
SessizAdam Biraz sonraki yazdıkarını da okuyunca psikolojik olarak bunun yerini dolduramadığın ve fırsat bulduğun her zaman pmo ya yönelebileceğin anlaşılıyor. Problemin neyse en kısa zamanda çözmeye(gerekirse forumda konu açıp soru sorarak) bak derim. İlla ki yapacaksam sitelere girer çıkarım NEDİR? Ben yanlış anlamadıysam sen burada: "Pmo yapmışım yapmamışım çokta umrumda değil şu sıralar" gibi üstünde zafiyet barındırdıran bir halet-i ruhiyede olduğunun mesajını veriyorsun. Aman dikkat. Hayat sana şu sıralar aksi davrandıysa pmo koleksiyonların seni kurtarmayacak. Bunu sende biliyorsun zaten. Ama gene de hatırlatayım istedim...
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst