Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

30 Günlük Monk mod GÜN:29

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
Evet yeni foruma geçtik taşımak lazım günlüğü 16. gündeyim her şey yolunda.
edit : 16. günmüş arkadaşlar düzelttim
 
Son düzenleme:

hasanmertayd

Yeni Üye
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
21
Tepki puanı
12
Puanları
4
Başarılar diliyorum, yoldaş.
Hissedebildiğin değişimleri varsa eğer paylaşır mısın?
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
Teşekkürler hepinize gelişmeleri anlatacağım şu an flatline.
 

Eff

Jüpiter Yolcusu
Katılım
5 Eyl 2020
Mesajlar
251
Tepki puanı
253
Puanları
103
3.hafta kritiktir. Geçit verme. Bol şans.
 

SessizAdam

Mars Yolcusu
Katılım
9 Kas 2020
Mesajlar
70
Tepki puanı
134
Puanları
43
Elinde belki de bir nimet var. Senin günlerinde bozmuştum , ne kadar üzdü anlatamam. Sakın gevşek davranmadan tam hız devam. Başarıyorsun , kolay gelsin.
 

Targetlock

Satürn Yolcusu
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
255
Tepki puanı
294
Puanları
111
Monk mod ile bu kadar ilerlemeni tebrik ediyorum. Bir canavar ol ve kriz anlarında da o canavarı ehlileştirmeye bak aslanım benim harikasın. Takipteyim.
 

Savascı

Venüs Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
118
Puanları
39
Mücadelende başarılar dostum, umarım bu zorlu yolu aşıp umut dolu günlere ulaşırsın.
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
18. Gün
Okuduğum 2. Kitabı da bitirdim nofap sürecindeki şu ana kadar okuduklarım : mutlu beyin ve sofie'nin dünyası oldu. Şimdilik ufak tefek krizlere giriyorum sorun olmuyor atlatıyorum hemen ama gün içinde inanılmaz uyku krizleri çöküyor ve bayılıp kalıyorum. Süreçten önce günde yarım litre kahve veya enerji içeceği içmeden ayık gezemediğim için böyle oluyor sanırım ama öyle ya da böyle gün içi hedefleri gerçekleştirebiliyorum. 18 gündür fire vermeden kitap okuyorum bir eylemin alışkanlığa dönüşmesi için tekrar ya da duygu gerekliymiş duygu sağlayamadığım için tekrar sağlıyorum ve 45 günde güçlü bir alışkanlık ortaya çıkarmış. Bu bilgileri mutlu beyin adlı kitaptan öğrendim şimdilik böyle devam ediyorum ama hala hayal ettiğim enerji, konsantrasyon ve diğer süper güçlerden çok uzak olduğumu düşünüyorum.
 

Diyarr34

Yeni Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
3
Tepki puanı
3
Puanları
3
Benim ilk günüm bırakıcam çok denedim en fazla 3 ay dayandım 3.aydan sonra da sevdiğim kız yüzünden tekrar başlamıştım 3 ay yapmadığında gerçekten herşey elinde yapıp ve yapmamak hedefim 3 ay benimde sanada başarılar ASLA PES ETME İNAN KENDİNE BEN DİPTEYİM ŞU AN AMA O DİPTE KALMAYA HEVESİM YOK NE OLURSA OLSUN YİNE 3 AY YAPMİCAM VE BU SEFER YAPMİCAM ALLAH YARDIM ETSİN TAKINTI HALE GETİRDİM BUNU
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
Benim ilk günüm bırakıcam çok denedim en fazla 3 ay dayandım 3.aydan sonra da sevdiğim kız yüzünden tekrar başlamıştım 3 ay yapmadığında gerçekten herşey elinde yapıp ve yapmamak hedefim 3 ay benimde sanada başarılar ASLA PES ETME İNAN KENDİNE BEN DİPTEYİM ŞU AN AMA O DİPTE KALMAYA HEVESİM YOK NE OLURSA OLSUN YİNE 3 AY YAPMİCAM VE BU SEFER YAPMİCAM ALLAH YARDIM ETSİN TAKINTI HALE GETİRDİM BUNU
başaracağız
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
GÜN 20
okunan kitap : Aylaklığa Övgü/Bertrand Russell / %15
Merhaba arkadaşlar flatline devam ediyor günde 2 3 saat ders çalışıp 30dk 45dk arası da kitap okuyorum başka da yaptığım bişey yok diğer tüm anlarda tavana bakıp düşünüyorum canım hiç bir şey yapmak istemiyor. Birkaç gündür erken de kalkmıyorum hayattan zevk alamama durumu var açıkçası. Umarım bu günler kısa süre içinde biter.
 

Savascı

Venüs Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
118
Puanları
39
Çok iyi gidiyorsun dostum, flatline evresi bir bakıma iyileşme evresidir. Sende şuanda iyileşiyorsun, dayan dostum. Şu yazıyı okumanı tavsiye ederim;
 

Loner

Yalnız Adam
Üretken Üye
Katılım
7 Eki 2020
Mesajlar
95
Tepki puanı
174
Puanları
71
Yaş
20
Tebrik ederim dostum, yola devam. Ben de 20.gündeyim ve aynı şekilde flatline geçiriyorum sanki ama başaracağız.
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
GÜN 22
okunan kitap : Aylaklığa Övgü/Bertrand Russell / %35
flatline devam etmekle beraber libido geri geliyor. Son 2 günde inanılmaz krizlere girdim önceki süreçlerimde falan böyle krizler yaşadığımı hatırlamıyorum gerçekten çok zordu. Krizleri atlatınca adeta bir oyunda level up almış gibi bir yükseliş yaşanıyor, özsaygım artıyor konsantrasyonum artıyor ve krizleri atlattıkça daha da motive oluyorum. Tek sıkıntı ders çalışma konusu istediğim gibi çalışamıyorum haftaya da vizeler başlıyor o konuyu halletmem lazım vizelerin flatline a denk gelmesi çok kötü oldu. Ama durmak yok yola devam.
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
GÜN 25
3 günfür yazamıyorum çünkü kendimi berbat hissediyorum inanılmaz depresifim acilen bu lanet flatline'ın bitmesi lazım...
 

Yeniden_yarandim

Yeni Üye
Katılım
8 Kas 2020
Mesajlar
20
Tepki puanı
11
Puanları
4
Konum
Azerbaycan
Arkadaşlar öncelikle herkese selamünaleyküm bakın bu iş kolay iş değil zaten hayat kolay sevmez hayat zoru sever zorla mücadele ettirir birincisi kararlılık önemli ikincisi Instagram sosyal şebekeler falan hepsini konu dışı yapın yanç Onu dün iş arkadaş her şey olur zorla müsaade et bu kadar
 

Spirolina

Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
5
Puanları
3
Arkadaşlar öncelikle herkese selamünaleyküm bakın bu iş kolay iş değil zaten hayat kolay sevmez hayat zoru sever zorla mücadele ettirir birincisi kararlılık önemli ikincisi Instagram sosyal şebekeler falan hepsini konu dışı yapın yanç Onu dün iş arkadaş her şey olur zorla müsaade et bu kadar
hayal kırıklığına uğruyorum süper güçler bekledikçe daha da güçsüz düşüyorum sosyal medya 0 kahve 0 şeker 0
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst