Son Paylaşımlar

Sitemize Hoşgeldiniz NeverFap Türkiye

Bize katılmak için kayıt olabilir veya giriş yapabilirsiniz.

Soru Sor >>>

NeverFap hakkında sormak istediğiniz soruları buradan sorabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Forum Rehberi >>>

Neverfap Türkiye Forum kurallarını öğrenmeniz ceza almanızı engeller. Kurallarımızı okuyunuz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Yönetimle İletişime Geç >>>

Sitemizi kullanırken yaşadığınız sorun ve önerilerinizi yöneticiler ile paylaşabilirsiniz. Sağdaki simgeye tıklayarak gidebilirsiniz.

Reseptörler Ve Oyunlar

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19
Arkadaşlar günde 3 4 saat oyun oynuyorum (LoL) sizce bırakmalı mıyım? seneye üniversite sınavı öğrencisi olacağım.
 

Black Rose

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Kas 2020
Mesajlar
293
Tepki puanı
673
Puanları
160
Bu sorunun cevabını sen zaten biliyorsun. Üstelik Lol gibi aşırı bağımlılık yapan bir oyun için.
 

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19
ya evet biliyorum ama birilerinden duyup yapmak gerçekten daha çok işime yarıyor . niye böyle bilmiyorum
 

LAZKOPAT

Ay Yolcusu
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
52
Tepki puanı
44
Puanları
21
Yaş
17
siliyim o zaman ben
PBKY'de çok güzel bir bölüm vardı. Şimdi bırak. Yani hep erteliyoruz. O bölümden sonra bıraktım sanmıştım. Ama büyü gibiydi geçti etkisi eski halime döndüm. Ama son sürecim iyi 3-4 gün dışarı çıkınca hiç kriz gelmedi. Bugün 12'den sonra 6.günüm olacak. Dediğim gibi şimdi bırak. Şu andan itibaren bağımlı değilsin zaten bıraktın :)
 

jakira20

Yeni Fapstronot
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
9
Tepki puanı
22
Puanları
4
Yaş
21
Arkadaşlar günde 3 4 saat oyun oynuyorum (LoL) sizce bırakmalı mıyım? seneye üniversite sınavı öğrencisi olacağım.
3,4 saat ideal bence hem vakit hacamak için oynuyorsun hiç bir zararı yok ama sınav senende ful ders çalış
 

myigitdemir05

Ay Yolcusu
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
55
Tepki puanı
68
Puanları
21
Kanka ben de seneye girecegim sinava senle. Sosyal medya falan komple kapatmistim 2 ayi gecti, zaten telefondan da oyun oynamiyorum, paragraf matematik oyle geciriyorum gunleri. Ama kafam çok rahat sosyal medyasiz oyunsuz. Su ne paylasmis bu ne yapmis nereye gitmis iste sevgilisi nasil gibi zart zurtlardan kurtuldum, bos mizahi iceriklerden, zengin zuppelerin kafami doldurmasindan kurtuldum.
 

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19
Kanka ben de seneye girecegim sinava senle. Sosyal medya falan komple kapatmistim 2 ayi gecti, zaten telefondan da oyun oynamiyorum, paragraf matematik oyle geciriyorum gunleri. Ama kafam çok rahat sosyal medyasiz oyunsuz. Su ne paylasmis bu ne yapmis nereye gitmis iste sevgilisi nasil gibi zart zurtlardan kurtuldum, bos mizahi iceriklerden, zengin zuppelerin kafami doldurmasindan kurtuldum.
kanka sosyal medya var da girmiyorum. sadece akşamları arkadaşlarla oyun atıyoruz öyle. Okul sınavları başlamadan önce her gün 50 paragraf sorusu çözüyordum tyt matematiğe bakıyordum sınavlar başladı bıraktım bende paragraf ve matı , bırakış o bırakış aylardır bakmıyorum, zamanı neyle harcıyorum onu da bilmiyorum , haftada 1 kitap bitirirdim kitap okumayı da bıraktım. bilmiyorum ya gibi hissediyorum , corona mahvetti beni ne özgüven kaldı ne çalışma isteği aylardır evden çıkmıyorum.kusura bakma içimi döktüm . hangi bölümü istiyorsun ?
 

Ciks

Mars Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
7 Eki 2020
Mesajlar
48
Tepki puanı
129
Puanları
43
Bunun net bir cevabı yok. Durumunu tartıp sen karar vermelisin. Mesela üniversite sınavında kaç puan hedefliyorsun ve buna ulaşmak için kaç saat çalışman gerekiyor. Ne tür bir oyun oynuyorsun. Oyunu bırakınca yerine koyabilecegin başka alışkanlık bulabilir misin. Bir de arkadaşlarla oynadığını söyledin. Oyunu bırakınca arkadaşlarından ayrı kalacaksın, buna dayanabilir misin. Başka bağımlılığın var mı, ne düzeyde? Zeka seviyen nasıl,nofapta kaç güne kadar gelebiliyorsun...

Kendimden örnek vereyim. 45. Güne gelmeme rağmen günlük oynadığım 4 saat oyundan dolayı hala kendimde beyin Sisi görmem beni rahatsız ettiğinden Bir haftadır oyun oynamıyorum. Mesela bir arkadaşım var, pmo bağımlılığına dair onda hiçbir belirti görmedim. Çocuk sabahtan akşama kadar oyun oynuyor ve sigara içiyor. Ama genel olarak kafası zehir gibi çalışıyor. Ama yine oyun oynamanın olumsuz etkisi olarak bir dersin başına geçip oturamaz.

Benim önerim belirli günlerde belirli saatte oynayıp kendine ödül vermen. Mesela cumartesi pazar 2'şer saat. Tabii ben tamamen bırakırım diyorsan o ayrı.
 

myigitdemir05

Ay Yolcusu
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
55
Tepki puanı
68
Puanları
21
kanka sosyal medya var da girmiyorum. sadece akşamları arkadaşlarla oyun atıyoruz öyle. Okul sınavları başlamadan önce her gün 50 paragraf sorusu çözüyordum tyt matematiğe bakıyordum sınavlar başladı bıraktım bende paragraf ve matı , bırakış o bırakış aylardır bakmıyorum, zamanı neyle harcıyorum onu da bilmiyorum , haftada 1 kitap bitirirdim kitap okumayı da bıraktım. bilmiyorum ya gibi hissediyorum , corona mahvetti beni ne özgüven kaldı ne çalışma isteği aylardır evden çıkmıyorum.kusura bakma içimi döktüm . hangi bölümü istiyorsun ?
Dostum ben de senle ayni durumdayim sen en azindan tyt kismina gelmissin, ben de o da yok. Paragraf cozerek avutuyorum iste kendimi, dedigin gibi donem de kotu, ustune bu fap karmasik bi durum yani seni akranin olarak çok iyi anliyorum. Hedef valla o da net belli degil ama su aralar tarih okumak istiyorum, gecen ay da ingilizce ogretmenligi istiyodum. 😂
 

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19
Dostum ben de senle ayni durumdayim sen en azindan tyt kismina gelmissin, ben de o da yok. Paragraf cozerek avutuyorum iste kendimi, dedigin gibi donem de kotu, ustune bu fap karmasik bi durum yani seni akranin olarak çok iyi anliyorum. Hedef valla o da net belli degil ama su aralar tarih okumak istiyorum, gecen ay da ingilizce ogretmenligi istiyodum. 😂
en kötüsü de dönem, 2 senemiz gitti çok şanssız bir zamanda sınav öğrencisi olduk. benim de hedefim harp okulu.
 

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19
Bunun net bir cevabı yok. Durumunu tartıp sen karar vermelisin. Mesela üniversite sınavında kaç puan hedefliyorsun ve buna ulaşmak için kaç saat çalışman gerekiyor. Ne tür bir oyun oynuyorsun. Oyunu bırakınca yerine koyabilecegin başka alışkanlık bulabilir misin. Bir de arkadaşlarla oynadığını söyledin. Oyunu bırakınca arkadaşlarından ayrı kalacaksın, buna dayanabilir misin. Başka bağımlılığın var mı, ne düzeyde? Zeka seviyen nasıl,nofapta kaç güne kadar gelebiliyorsun...

Kendimden örnek vereyim. 45. Güne gelmeme rağmen günlük oynadığım 4 saat oyundan dolayı hala kendimde beyin Sisi görmem beni rahatsız ettiğinden Bir haftadır oyun oynamıyorum. Mesela bir arkadaşım var, pmo bağımlılığına dair onda hiçbir belirti görmedim. Çocuk sabahtan akşama kadar oyun oynuyor ve sigara içiyor. Ama genel olarak kafası zehir gibi çalışıyor. Ama yine oyun oynamanın olumsuz etkisi olarak bir dersin başına geçip oturamaz.

Benim önerim belirli günlerde belirli saatte oynayıp kendine ödül vermen. Mesela cumartesi pazar 2'şer saat. Tabii ben tamamen bırakırım diyorsan o ayrı.
gün içinde ders çalışıp akşam olunca da kafamı dağıtmak için oyun oynuyorum. arkadaşlarla buluşamıyoruz bari böyle geçireyim dedim. ama her zaman programa uymuyorum, bazen ders çalışmıyorum bazen çok çalışıyorum. sanırım daha sınav öğrencisi psikolojisine gelmedim
 

Mantıkut-Tayr

Yeni Fapstronot
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
17
Tepki puanı
17
Puanları
4
Arkadaşlar günde 3 4 saat oyun oynuyorum (LoL) sizce bırakmalı mıyım? seneye üniversite sınavı öğrencisi olacağım.
Ben de valorant oynuyorum. 3-4 saat günde. Çok bağımlılık yapıcı 😂. Sildim de silince de bir şey olmuyor indirmem 10 dakika sürüyor. Online olmayan oyunlarda böyle bir şey yok ama.
 

Mahmut K.

Yeni Fapstronot
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
43
Tepki puanı
34
Puanları
19

GAZAP

Uranüs Yolcusu
Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
149
Tepki puanı
375
Puanları
99
Konum
zincirli kuyu mezarlığı.
benim 4 yıldır bağımlı olduğum free fire var bundan daha 1 aya önce falan günde rahat 5 saat oynuyordum.
arkadaş konusu ise benimde aynı, 1 sen önce falan 3,4 gün boyunca toplanıyorduk bir evde orda gece gündüz oynuyorduk.

sonra 2,3 ay önce arkadaşlarım durumu anladı yani gözünü açtı oyunu sildi, sonra bana da sildirdiler, şimdi 4 kişi oyuna karşı bir savaş veriyoruz arda bir 2 saat falan oynuyorum ama benim hedefim tamamen oyunu unutmak.

eğer üniversiteye hazırlanacaksan oyunu bırakmanı tavsiye ederim.
 

Savascı

Venüs Yolcusu
Üretken Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
118
Puanları
39
Dostum bende senin gibi eskiden lol bağımlısıydım.Eskiden günde5-6 saatlere varan oyun süreçlerim oluyordu.Ama nitekim bıraktım.Nasıl bıraktım anlatıyım ?
Oyun oynamanın erkekleri üstünde oluşturduğu şey güzel bir şekilde anlatılmış;
Öncelikle Lol tr oynuyorsan sadece chat kısmı bile sana azap verir.Ben artık o chatten iğrendim ve bu bırakmamda etkili oldu.Sonrasındada lig kasıyorsan ,yüksek lig çoğu oyuncunun parayla bosstlandığını bilmen gerekiyor.Tr de emekle lig kasan insan yok denecek kadar az dostum.Çoğu parayı basıp geçiyor,geri kalan kişilerde sadece boosterlar.Trde ne kadar güçlenirsen güçlen, karşına ya para basmış düşük lig oyuncuları gelecek yada boosterlar gelecek.Ve lig yükselmesi küfrü azaltmıyor.Oyunun içindeki bu toxiclik ve lig-para ilişkisi benim oyuna olan umudumu yıkmıştı.Nitekim Riot Games herkese oynayan bir firma.Onların derdi emek ve ortaya güzel bir iş çıkarmak değil.Onlar herkes indirsin,herkese yayılalım moduyla gidiyorlar.Lol seni robotlaştırmaya çalışıyor.Bu yüzden mavi öz kasmayı levele bağladılar.Sadece karakterleri açmak için bile aylarca uğraşıyorsun.Alt tarafı birkaç tane karakter oynuyacaksın,bu adam sana fırsat tanımıyor.Haftalık ücretsiz rotasyon veriyor,onlarda tırt zaten.Bu gibi sebepleri izledikçe oyundan nefret ettim,bunun yerine mario oynarım dedim ve bıraktım :D (Valorantta aynı şekilde emek yok ve robotlaştırma,hiçbir farkı yok )


 
Son düzenleme:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst